Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@09:32:48 GMT

کرج|۱۶۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج کشف شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۷۳۲۸

کرج|۱۶۰۰ کیلوگرم مرفین در کرج کشف شد

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف ۱۶۰۰ کیلوگرم ماده مخدر مرفین در کرج خبر داد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۴ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار عباسعلی محمدیان صبح امروز در نشست‌خبری با اصحاب رسانه که در ستاد فرماندهی انتظامی استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های پلیس در سراسر کشور مبارزه قاطع و بی‌امان با قاچاقچیان مواد مخدر است که این مبارزه با جدیت در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با بیان اینکه در استان البرز مبارزه جدی با قاچاقچیان مواد مخدر انجام می‌شود، افزود: در فروردین‌ماه سال جاری مجموعا بیش از 2 هزار و 600 کیلوگرم انواع مواد‌مخدر کشف شده است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه محموله اصلی هزار و 600 تن از نوع مرفین بوده است، عنوان کرد: بیش از 800 کیلو از مجموع کشفیات فروردین‌ماه تریاک و مابقی آن مقداری هروئین و شیشه بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان البرز گفت: در این رابطه همکاران نیروی انتظامی 46 نفر قاچاقچی را دستگیر کردند که 3 نفر آنها حامل مواد‌مخدر و مابقی آن‌ها قاچاقچی و مالک مواد‌مخدر بودند.

وی ادامه داد: تعداد خودروهای توقیفی از قاچاقچیان مواد 23 دستگاه بود که حامل جا‌ساز مواد مخدر بوده ‌و کسانی که با آن‌ها همکاری می‌کردند نیز دستگیر شدند.

سردار محمدیان با بیان اینکه این حجم از مواد‌مخدر بحمدالله بین مردم توزیع نشد، گفت: این عزم و اراده تا پایان سال برای دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر ادامه دارد و هشدار ما به تمام توزیع‌کنندگان مواد و قاچاقچیان این است که پلیس تمام تلاش خود را برای از بین‌بردن این امر انجام می‌دهد.

انتهای پیام/ ز

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • کشف محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد
  • ۸۶ کیلوگرم مواد مخدر در کاشان کشف شد
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه