Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بی‌توجهی به پست و مقام، اهتمام به خدمت به مردم از جمله خصوصیات و ویژگی‌های مسئولین نظام در دهه 60 بود؛ حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی نماینده مردم تهران در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس هم یکی از این شخصیت‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، بی‌توجهی به پست و مقام، اهتمام به خدمت به مردم و ساده‌زیستی از جمله خصوصیات و ویژگی‌های مسئولین نظام در دهه 60 بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی، نماینده مردم تهران در دوره‌های چهارم و پنجم مجلس شورای اسلامی یکی از این شخصیت‌هاست که هموراه رعایت این اصول و ارزش‌ها را مبنای کار خود قرار می‌داد.

در کتاب «زندگی و مبارزات حجت‌الاسلام سیدعلی اکبر ابوترابی» که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده، درباره ساده‌زیستی، تواضع و بی‌توجهی وی به پست و مقام آمده است: حجت‌الاسلام ابوترابی قائل به شئونات و جایگاه نبودند و بسیاری از مواقع با وسایل حمل و نقل عمومی به مجلس می‌رفت.

علی علیدوست قزوینی در این رابطه می‌گوید که در یکی از روزها که مرحوم ابوترابی ماشین خود را در اختیار ستاد آزادگان گذاشته بود و پیاده راهی مجلس شده بودند، یک وانت‌بار جلوی ایشان ترمز می‌کند. صاحب وانت فکر می‌کند حاج‌آقا سوار وانت‌بار قراضه او نخواهد شد ولی سید با کمال تواضع سوار شده و حتی تا محوطه مجلس شورای اسلامی با وانت آن جوان طی مسیر می‌کند.

منبع: مرکز اسناد انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم جعفرزاده بعدازظهر دوشنبه در دیدار با مسئولین سپاه حضرت عباس (ع) اردبیل ضمن تقدیر از حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه در پاسخ به شرارت رژیم صهیونیستی اظهار کرد: استقلال و امنیت بزرگترین نعمت در انقلاب اسلامی ایران است که این امر را مدیون رشادت غیورمردان سپاه هستیم.

وی افزود: به فرموده امام خمینی (ره) اگر سپاه نبود انقلاب و ایران نبود، این نشان از قدرت و صلابت نیروهای نظامی و فرزندان غیور ایران اسلامی در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل عقلانیت و ولایت مداری را دو خصیصه مهم سپاه عنوان و تاکید کرد: همگی قدردان سپاه هستیم که با اطاعت از فرمان ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری حماسه بزرگی در تحقق وعده صادق خلق کرده است.

حجت الاسلام جعفرزاده با بیان اینکه در پاسخ سپاه به شرارت‌های رژیم صهیونیستی، برخی معاندان داخلی به جای غرور ملی به رواج ترس و واهمه در کشور می‌پردازند، افزود: جریان انقلابی اصیل و ناب به هیچیک از جریان‌ها اعتنا نمی‌کنند و با تبعیت فرمان رهبر معظم انقلاب به دفاع از خاک میهن اسلامی و ارزش‌های انقلاب می‌پردازد.

وی افزود: مردم دنیا بر قدرت نظامی ایران اقرار کرده و از این اقدام قاطعانه ایران متحیرند چرا که غیرت و مردانگی، شجاعت و در صحنه حاضر بودن دلاورمردان سپاه در دنیا بی‌نظیر است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: دشمن پس از این اقدام شجاعانه سپاه، در صدد بی ارزش جلوه دادن آن بوده و در بین مردم به القای ناامیدی می‌پردازد که در مقابله با این جنگ روانی باید تبلیغ و امید آفرینی توسط صاحبان تریبون، روحانیون و مبلغین انجام شود.

کد خبر 6078966

دیگر خبرها

  • معاون جدید امور بین‌الملل بنیاد سعدی منصوب شد/ سیدعلی موسوی‌زاده کیست؟ + سوابق
  • پاسخ سپاه به اسراییل جریان بزرگ تمدنی را قوت بخشید
  • معارف قرآن باید در زندگی مردم جاری باشد
  • نمایشگاه عکس «بازگشت»؛ با روایتی از عِرق مردم سوری به خانه و سرزمین افتتاح شد
  • شادمانی مردم افغانستان از پاسخ موشکی ایران به جنایات اسرائیل
  • حمایت مداحان و منبری‌ها از تنبیه رژیم خبیث صهیونیستی
  • همکاری‌ های مشترک کتابخانه های عمومی و تبلیغات اسلامی گیلان
  • زیرساخت های حیاتی اسرائیل زیر ذره بین ایران /مراقب نفوذی‌ها باشیم /‏زمین کارزار ما تل‌آویو است /واکنش نمایندگان به عملیات وعده صادق
  • طنین صدای الله اکبر در مرکز خراسان شمالی /حمایت مردم از حمله ایران به اسرائیل
  • توزیع استانی ارزش افزوده مصداق بارز بی عدالتی در کشور است