Web Analytics Made Easy - Statcounter


محمد موسوی هنرمند پیشکسوت موسیقی ایرانی ۲۲ اردیبهشت ماه سال جاری مسترکلاس نی نوازی را در فرهنگسرای نیاوران تهران برگزار می کند.

به گزارش امتداد نیوز، مستر کلاس نی ‎نوازی محمد موسوی و شیوه سه تار نوازی به سبک استاد عبادی، ۲۲ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای نیاوران برگزار می‎شود.

محمد موسوی از اساتید نی نوازی و صاحب سبک در این زمینه است که دهه های گذشته آثار و فعالیت های زیادی در عرصه موسیقی ایرانی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مستر کلاس نی ‎نوازی و شیوه سه تار نوازی به سبک استاد عبادی ساعت ۱۵ روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار خواهد شد.

true برچسب ها : فرهنگسرای نیاوران محمد موسوی موسیقی ایرانی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند

به گزارش خبرنگار حوزه استان‌ها خبرگزاری تقریب،  حجت‌ الاسلام و المسلمین علی فرج الله در دیدار با نمایندگان مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در جلسه تقریب اظهار داشت: ما در جلسه ای که در دانشگاه آزاد اسلامی کردستان برگزار شد به شخصیت شهید ماموستا شیخ الاسلام در آن جلسه اشاره کردیم و اگر موافقت شود همایشی با عنوان شهدا و تقریب در همین راستا و با همکاری اساتید حوزه و دانشگاه و تقریب برگزار می شود.

وی گفت: در همایش شهدا و تقریب هم ایرانی و هم غیر ایرانی و هم اهل سنت و هم اهل تشیع در آن همایش باید حضور و مشارکت داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین فرج الله تصریح کرد: شهید ماموستا محمد شیخ الاسلام و شهید محمد عبدالرحمان ریگی و شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید دکتر محمد رمضان البیوتی و شهید باقر حکیم و شهید عارف حسینی در پاکستان چه ایرانی و چه غیر ایرانی و چه اهل سنت و چه اهل تشیع همه اين‌ها افتخارات ما هستند چرا که اینها عمرشان را برای تقریب گذاشتند و در این راه هم به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همایش شهدا و تقریب برگزار می شود/ شهدای تقریب از افتخارات ما هستند
  • بزرگداشتی برای یک پژوهشگر موسیقی
  • یادمان دهمین سالروز کوچ قلندر موسیقی ایران در گرگان برگزار شد
  • برگزاری نکوداشت یک پژوهشگر موسیقی در فرهنگسرای ارسباران
  • غلامحسین امیرخانی در مقابل خبرنگاران می‌نشیند
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • غلامحسین امیرخانی به پرسش‌های خوشنویسی پاسخ می‌دهد
  • یادمانی برای مرحوم غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران
  • قطعه‌ای مسحور کننده از ویولن‌نوازی استاد نصرالله شیرین آبادی + ویدئو
  • یادمان غلامحسین بنان در فرهنگسرای ارسباران