Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛خالد مقصودی مدیر آبفای شهرستان دیواندره پیش از ظهر امروز در جریان اجرای عملیات اجرایی پروژه شبکه فاضلاب شهرک‌های بلادست دیواندره که با حضور فرماندار این شهرستان آغاز شد، گفت: این پروژه، شبکه فاضلاب یک‌هزار و 200 قطعه زمین مسکونی هفت شهرک بالادست را به شبکه اصلی متصل می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعتبار اختصاص یافته برای اجرای این طرح بیان کرد: برای اجرای یک کیلومتر لوله‌گذاری شبکه فاضلاب این شهرک‌ها، اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال هزینه خواهد شد.

فرماندار دیواندره نیز در این مراسم گفت: پروژه دفع شبکه فاضلاب شهرک قاضی از طریق هماهنگی و تعامل بین بخشی آبفای شهری با مجموعه ادارات بویژه ادارات خدمات‌‌رسان اجرا شد.

جعفر توان تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و تعامل بین بخشی پروژه‌های دیگری در شهرستان اجرا کنیم.

وی از شهرداری و دستگاه‌های خدمات‌رسان خواست تا ضمن اجرای سریع این پروژه بسترهای مناسب برای توسعه این شهرک‌ها را فراهم کنند.

فرماندار دیواندره همچنین از همکاری ادارات و افرادی که در سرعت بخشیدن به اجرای این پروژه کمک کرده اند، تقدیر کرد.

عملیات اجرایی لوله‌گذاری و دفع شبکه فاضلاب هفت شهرک بالادست دیواندره باحضور فرماندار و جمعی از مسوولان دیواندره، شهردار و اعضای شورای شهر و اهالی این شهرک‌ها آغاز شد.

انتهای پیام/ د م

تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون ریال برای اجرای لوله‌گذاری هفت شهرک دیواندره

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی آب و هوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد

مراسم کلنگ‌زنی و آغاز عملیات طرح  آبرسانی به ۶ روستای شهرستان درمیان به همت خیّران جمعیت هلال احمر استان تهران آغاز شد.

کاووسی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه  ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در این طرح اجرا می‌شود گفت: خیّرین موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران در طرح نذر ملی خدمت، با همکاری جمعیت هلال احمر استان تهران ۲۹۷ انشعاب لوله آب را برای ۶ روستای محروم شهرستان درمیان تهیه و تحویل داده‌اند.

او افزود: روستا‌های تقندیک، سرش‌آباد، کلاته نظر، دونخی، قیک و مود علیا از جمله روستا‌های دارای تنش آبی هستند که در این طرح از نعمت آب آشامیدنی بهره مند می‌شوند.  

کاووسی با بیان اینکه  با اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع و اجرای ۲۹۷ انشعاب لوله آب، ۲۹۷ خانوار از نعمت آب برخوردار می‌شوند، عنوان کرد: برای تأمین اعتبار این طرح ۳۵ میلیارد ریال از سوی موسسه خیریه نیک‌گامان جمشید تهران و ۸٠ میلیارد ریال از سوی شرکت آبفا سرمایه‌گذاری شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • معرفی دستاوردها و زندگی مشاهیر هدف مهم احداث باغ مشاهیر است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • مینی پالایشگاه دهدشت اشتغال زایی مستقیم ۳٠٠ نفر را محقق می کند
  • پاکستان بر عزم خود برای اجرای پروژه خط لوله گاز صادراتی ایران تأکید دارد
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • عملیات آبرسانی به ۶ روستای درمیان آغاز شد
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • لزوم تأمین منابع مالی برای تکمیل پروژه‌های آبرسانی به مشهد مقدس