Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-06@16:22:53 GMT

خريد اينترنتي در دزفول رو به افزايش است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۷۷۹۷

خريد اينترنتي در دزفول رو به افزايش است

خبرگزاري آريا - دزفول - ايرنا - رئيس اداره پست دزفول با تائيد افزايش خريد اينترنتي کالا در اين شهرستان گفت: درصد بالايي از خدمات پستي در دزفول به پست کالاهاي خريداري شده اينترنتي از سوي شهروندان اختصاص دارد.

مهران عابدزاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي افزايش خريد اينترنتي را موجب توسعه کسب و کار و اشتغالزايي دانست و افزود:پارسال 33 هزار بسته حاوي کالاي خريداري شده اينترنتي توسط پست دزفول توزيع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در ادامه با تشريح خدمات دفاتر پستي با بيان اينکه اين دفاتر ملزم به ارائه کليه خدمات پستي به شهروندان هستند و نبايد فقط يک نوع خدمت پستي خاص را به شهروندان تحميل کنند بيان داشت: در حال حاضر 144 خدمت پستي در دزفول ارائه مي شود که شامل پست سنتي،ارائه کارت ملي،خريد اينترنتي نوين cod (پرداخت هزينه خريد در محل) ،نامه هاي عادي،سفارشي ، پيشتاز و پست ويژه فرودگاهي مي باشند.
رئيس اداره پست دزفول با تائيد اينکه رويکرد اداره پست درآمدزايي از راهکار قانوني و ايجاد فعاليت و ارائه خدمات جديد است در خصوص ارائه کارت ملي هوشمند گفت:براي همکاري بيشتر با مردم و ارائه خدمات به افراد ناتوان که امکان حضور در دفاتر پستي براي ثبت نام و عمليات ثبت کارت ملي را ندارند ايستگاه سيار ثبت نامه کارت ملي هوشمند در دزفول راه اندازي شده است.
وي بيان داشت:علاوه بر اهواز در 2 شهرستان بهبهان و دزفول دستگاه سيار براي ثبت نام کارت ملي هوشمند راه اندازي شده تا افراد کم توان،ناتوان و معلول که توانايي حضور در مراکز پستي را ندارند به سهولت بتوانند براي دريافت کارت ملي جديد ثبت نام رايگان انجام دهند .
عابدزاده با بيان اينکه ارائه خدمات سيار پست مشمول نوبت دهي و دريافت هزينه اضافه نيست گفت:تاکنون خدمات پست سيار در بيمارستان بزرگ دزفول ارائه شده و در ندامتگاه اين شهرستان نيز در دست اقدام است.
رئيس اداره پست دزفول در خصوص اقدام اين اداره براي جلوگيري از پست کالاهاي قاچاق نيز گفت:هر نوع کالاي خارجي نو براي جابجايي از طريق پست بايد داراي برگ سبز گمرک باشد ضمن اينکه فتوکپي کارت ملي مالک آن نيز الزامي است در غير اينصورت قاچاق محسوب شده و از سوي پست ارسال نخواهد شد .
پارسال 553 هزار و 781 خدمت پستي در دزفول ارائه شده و 369 هزار و 376 مرسوله پستي در اين شهرستان توزيع شد.
7278/6068
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم

آفتاب‌‌نیوز :

عباس صدریان‌فر مدیرکل آب و برق خوزستان اظهار کرد: به دنبال بارش‌های دو روز اخیر ظرفیت سد دز بطور ۱۰۰ درصد تکمیل شد.

وی افزود: دریچه‌های خروجی آب این سد امشب بازگشایی شده‌اند و دبی رودخانه دز افزایش خواهد یافت.

مدیرکل آب و برق خوزستان گفت هم اکنون مخازن سد‌های استان ۸۱ درصد افزایش یافته است این میزان در سد‌های زنجیره‌ای کارون ۹۱ و سد دز ۱۰۰ درصد است. 

شهرداری دزفول در اطلاعیه‌ای اعلام کرد به دلیل باز شدن دریچه‌های سد دز و افزایش دبی رودخانه، تقاضا می‌شود شهروندان از تردد در بستر رودخانه دز خودداری کنند. 

️این اقدام به منظور جلوگیری از هرگونه حادثه در نتیجه افزایش دبی رودخانه ضروری است.

دبی رودخانه دز افزایش یافت و تمامی بوستان‌های ساحلی دزفول به زیر آب رفتند.

شهرداری دزفول درحال تخلیه تمامی بوستان‌های ساحلی و مسدودسازی مسیر‌های ورودی به تفرجگاه‌ها است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان در استان یزد
  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • بهترین سایت سفارش آنلاین کتاب در ایران
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • سد دز سرریز شد/ بوستان های ساحلی دزفول غرق شدند + فیلم
  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند