Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی طرح ترافیک ۹۷ از ۱۵ اردیبهشت اجرا خواهد شد که معاونت حمل‌و نقل و ترافیک شهرداری تهران مهلت ۲۴ ساعته‌ای را برای خبرنگاران جهت ثبت نام اعلام کرد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۳ اجتماعی شهری نظرات

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، از صبح امروز پیامکی از سوی سامانه طرح ترافیک برای خبرنگاران ارسال شده است و در آن قید شده که خبرنگاران تا ساعت 18 روز یکشنبه فرصت دارند تا مدارک خود را در سامانه اشاره شده کامل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در حالی این پیامک از صبح امروز ارسال شده است که متقاضایان برای ثبت نام طرح ترافیک همچنان با مشکل روبرو هستند و در این باره هنوز مسئولی از معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران پاسخ نداده است.

متن پیام ارسال شده به خبرنگاران به شرح ذیل است:

متقاضی گرامی سلام؛
لطفا هریک از مدارک زیر را برای طرح ترافیک خبرنگاری97 ارسال نکرده‌اید، تا ساعت 18 یکشنبه 2/2/97، به آدرس reporter-traffic@tehran.ir ارسال کنید.

1-معرفی نامه از محل کار

2-یکی از مدارک زیر:

-بیمه خبرنگاری(لیست بیمه محل کار یا ارشاد)

-10 اثر شش ماه اخیر

تلفن تماس:96018850

انتهای پیام/

R1491/P1014142/S2,25/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد

تین نیوز

یک کارگر خدماتی فرودگاه مشهد در استان خراسان رضوی، کیف گمشده حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی را به فرودگاه برای پیدا کردن صاحبش تحویل داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، روز گذشته یکی از کارگران سالن ترانزیت ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد به نام «حسین دشتوان» در حالی که مشغول شیف کاری خود با همکاران بود، با یک کیف حاوی پول نقد، دلار و مدارک مهم شخصی مواجه شد.

بنا بر این گزارش، این کارگر بلافاصله کیف را از روی زمین برداشته و با هماهنگی مدیران سالن و دوربین های مدار بسته را برای پیدا کردن صاحب اصلی اش کنترل کرد.

بر اساس این گزارش، ارزش واقعی محتویات این کیف حدودا ۷۲ میلیون تومان بر آورد می شود ودر حال حاضرمسئولان فرودگاه بدنبال شناسایی صاحب کیف گمشده هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی/ پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی در شبکه نمایش خانگی | پوشش زنده بیش از ۱۴ ساعته عملیات «وعده صادق»
  • آخرین مهلت ثبت نام در امریه سربازی مرکز جذب وزارت علوم
  • تاخیر چند ساعته پرواز تهران - مشهد
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • تصاویر استقبال ویژه از رئیسی در پایتخت فرهنگی پاکستان | پرواز نیم ساعته از اسلام آباد به لاهور | ویدئو
  • امدادرسانی ۵ ساعته به حادثه تصادف در جاده طبس/۸ نفر مصدوم شدند
  • قطعی ۱۲ ساعته گاز در برخی مناطق رشت و خمام
  • وضعیت هوای ۷۲ ساعته کهگیلویه و بویراحمد
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان