Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-19@23:51:00 GMT

معرفی واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۸۴۲۹

معرفی واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاع‌رسانی

واحدهای برتر دانشگاه آزاد اسلامی در راستای تجلیل ماهیانه در اطلاع‌رسانی مناسب و پوشش اخبار و فعالیت‌های دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار آنا، مدیر عامل خبرگزاری آنا در راستای تجلیل ماهیانه از واحدهای برتر دانشگاهی در امر اطلاع‌رسانی اخبار و انعکاس مناسب فعالیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی از 6 واحد برتر این دانشگاه در ماه فروردین تجلیل و در نامه‌ای به روسای واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی از مدیران و مسئولان روابط عمومی این واحدهای دانشگاهی و نمایندگان خبری خبرگزاری دانشگاه آزاد اسلامی (آنا) قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نامه‌ دکتر یاسر احمدوند به روسای واحدهای برگزیده آمده است: پیرو تصمیم خبرگزاری آنا مبنی بر قدردانی، تشویق و تجلیل ماهانه از واحدهای برتر دانشگاه در عرصه اطلاع رسانی و فعالیت‌های رسانه‌ای؛ از نماینده آنا و روابط عمومی آن واحد به پاس اهتمام در تعامل و همدلی با این خبرگزاری و تلاش موثر در اطلاع رسانی و ارسال بموقع اخبار و گزارش‌های فعالیت واحد دانشگاهی‌ در فروردین 96 و رعایت شاخص‌های تعیین شده خبرگزاری به عنوان روابط عمومی و رابط خبری برتر تجلیل و قدردانی می‌شود.

در این نامه‌ها، ایرج صادقعلی مدیر روابط عمومی واحد رودهن، علی درویش زاده مدیر روابط عمومی واحد شوشتر، کریم شجاعی مدیر روابط عمومی واحد مراغه، محسن فلاح راد مدیر روابط عمومی واحد لاهیجان، محمدحمید مروی شهری مدیر روابط عمومی واحد گناباد و غلامرضا اسلامی مدیر روابط عمومی واحد سیرجان به عنوان نفرات برگزیده و برتر خبرگزاری آنا در ماه فروردین 96 معرفی شدند.

احمدوند با اعلام اینکه اکثر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در بخش اطلاع رسانی فعال و با خبرگزاری آنا در ارتباط پویا و تعامل خوب هستند از مدیران روابط عمومی و رابطان خبری بویژه کسانی که در تولید محتوا فعال بوده و اخبار تولیدی به خبرگزاری ارسال می کنند، قدردانی و تشکر کرد.

به گزارش آنا، واحدهای برتر و برگزیده ماه‌های گذشته همراه برخی از واحدهای بزرگ و کوچک دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور نیز فروردین 96 از اطلاع رسانی مناسب و تولید اخبار خوبی برخوردار بوده اند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۸۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت

معصومه عمادی معاون پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از از دریافت مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی با عنوان«مطالعات سایکوفیزیولوژی در ورزش» در این واحد دانشگاهی خبرداد و اظهار کرد: این مجوز بر اساس مصوبه جلسه کمیسیون تعیین اعتبار نشریات دانشگاه آزاد اسلامی به صورت فصلنامه به زبان فارسی به مدیر مسئولی سیروس فارسی و سردبیری محمدعلی آذربایجانی صادر شد.

وی افزود: علاقمندان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی به مباحث فیزیولوژی ورزشی، روانشناسی در ورزش و سایر زمینه‌های مرتبط برای ارائه مقاله در نشریه فوق به پرتال مجلات به آدرس https://journals.marvdasht.iau.ir/ مراجعه و برای کسب اطلاع از موضوعات محور‌های نخستین شماره آن می‌توانند با اداره نشریات دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت باشماره ۹۱۳۰۰۰۱۲-۰۷۱ داخلی۴۵۸ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت منشوری دانیال اسماعیلی فر
  • واکنش مدیر روابط عمومی سپاهان به حرکت دانیال اسماعیلی فر
  • ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • ایران‌چک 500 هزار تومانی در بازار؟! + عکس
  • برتری نشریات دانشجویی واحد رودهن میان سایر واحد‌های دانشگاهی
  • چاپ ایران‌چک ۵۰۰ هزار تومانی واقعیت دارد؟
  • چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی تکذیب شد
  • اخذ مجوز راه‌اندازی فصلنامه پژوهشی در دانشگاه آزاد مرودشت
  • خبر جدید بانک مرکزی درباره حذف کارت‌های بانکی/ از این پس با این روش خرید کنید
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد