Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان بعد از شنیدن خبر تودیع دکتر کامران فتح اللهی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان با نوشتن نامه ای به نماینده ولی فقیه در استان مخالفت خود با این تغییر را اعلام کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از کرددانش، دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان بعد از شنیدن خبر تودیع دکتر کامران فتح اللهی رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان با نوشتن نامه ای به نماینده ولی فقیه در استان مخالفت خود با این تغییر را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طبق شنیده ها قرار است خسروپناه معاون سابق فرهنگی دانشگاه پیام نور استان کردستان به جای دکتر کامران فتح اللهی, ریاست دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان را بر عهده گیرد.

 

دکتر کامران فتح اللهی خود از دانش آموختگان دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان است که از زمان تاسیس واحد کردستان به عنوان رییس این دانشگاه مشغول به خدمت هستند.

 

به احتمال زیاد امروز مراسم تودیع معارفه رییس دانشگاه مذاهب اسلامی واحد کردستان برگزار می شود.

 

 متن نامه جمعی از دانشجویان دانشگاه مذاهی اسلامی واحد کردستان به نماینده ولی فقیه در استان بدین شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

نماینده محترم ولی فقیه در استان کردستان

حضرت آیت الله حسینی شاهرودی

سلام علیکم

 

بدینوسیله به استحضار میرساند بعنوان دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی کردستان ، اعتراض خود نسبت به تودیع جناب آقای دکتر فتح اللهی از سرپرستی این شعبه به عنوان #پدر_معنویمان و شخصی دلسوز و فداکار که خود از فارغ التحصیلان دانشگاه مذاهب اسلامی و آشنا به دغدغه دانشجویان و نسل جوان هستند را خدمتتان اعلام میکنیم .

 

در بخش دیگری از این نامه دانشجویان صراحتا بازگشت دکتر فتح اللهی به دانشگاه را خواستار شده اند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کردستان همزمان با سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید بیدار دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و همچنین اقدام پلیس آمریکا در ضرب و شتم دانشجویان و اساتید تجمع کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • چهارمین پیش‌نشست دوازدهمین همایش فلسفۀ دین معاصر در دانشگاه بین المللی مذاهب اسلامی
  • راه دستیابی به قله به دانشجویان آموزش داده شود
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس
  • تجمع دانشجویان کردستانی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • آئین گرامیداشت روز جهانی روانشناس و مشاور برگزار شد
  • اجرای طرح تدریس با جهت‌گیری الهی برای هدایت دانشجویان