Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت شهرسازی و معماری اداره کل راه وشهرسازی استان همدان با بیان اینکه طرح جامع شهر همدان تاکنون ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: نقشه برداری همدان ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۹ استانها همدان نظرات

مریم سمایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده در سال 96 بالغ بر 37جلسه کمیسیون ماده پنج و کارگروه برگزار گردید و ماحصل این جلسات 254 مصوبه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: ازجمله ادارات مهم تحت مدیریت این مجموعه اداره طرح‌های کالبدی بوده که و ظایف مختلفی از جمله نظارت بر تهیه طرح‌های جامع و تفصیلی شهرها مثل طرح جامع کلان شهر همدان، اسدآباد، تویسرکان، مجموعه شهری همدان، نقشه پایه این شهر و طرح‌های تفصیلی فامنین،لالجین، زنگنه، دمق و قهاوند اشاره کرد.

وی افزود: طرح جامع  شهر همدان به عنوان مهمترین طرح در دست اقدام این مدیریت در سال 96 قراردادآن به مهندسین مشاور ذی صلاح ابلاغ شد و تاکنون بیش از 16 جلسه کارگروه استانی برای بررسی کارشناسی این طرح برگزار شدهاست.

سمایی اعلام کرد: بازنگری طرح جامع همدان هم اکنون بیش از 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و مطابق برنامه در حال انجام است.

وی با بیان اینکه نقشه برداری همدان 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد عنوان کرد: بازنگری طرح جامع اسدآباد 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و طرح جامع تویسرکان نیز از 60 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی در مورد مراحل اجرای طرح تفصیلی شهرها نیز گفت: طرح تفصیلی فامنین و لالجین ابلاغ شده است، طرح تفصیلی زنگنه در مرحله ابلاغ بوده و طرح جامع تفصیلی دمق و قهاوند به تصویب شورای عالی شهرسازی و معماری ایران رسیده و در مرحله ابلاغ قرار دارد.

سمایی ضمن برشمردن اهداف و راهبردهای در نظر گرفته شده در سال گذشته عنوان کرد:  تسریع در فرایند بررسی پرونده ها جهت تکریم ارباب رجوع، تشکیل منظم کمیته‌های فنی،کمیسیون ماده پنج و کارگروه امور زیربنایی، تهیه و تصویب طرح های در دست اقدام و برنامه ریزی جهت تهیه طرح جامع یا تفصیلی شهرهایی که افق زمانی آنها به اتمام رسیده از جمله برنامه‌های انجام شده در سال گذشته بوده است.

انتهای پیام/م

R41405/P1486/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده

سامانه جامع امور گمرکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: از امروز نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال می‌شود.

به گزارش مهر، سامانه جامع امور گمرکی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که نرخ ۱۰ درصد مالیات بر ارزش افزوده از امروز یکشنبه ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۳ اعمال می‌شود.

در این اطلاعیه آمده است: در راستای اجرای بند ۲ ابلاغیه شماره ۱۸۹۰۸۷۱ مورخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ مدیرکل دفتر واردات، از روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۱/۲۶ با دیپلوی سامانه‌ای پی ال، در اظهارنامه‌های رویه واردات، ضمن اعمال قفل سیستمی الزام صفر درصد برای باکس ۰۴۸، افزایش مالیات بر ارزش افزوده به میزان حداقل ۱۰ درصد برای باکس ۰۴۷ صورت پذیرفته است و امکان تخصیص کمتر از این عدد میسر نیست.

دیگر خبرها

  • طرح نهضت ملی مسکن دلیجان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پروژه بیمارستانی «نیایش» خرم‌آباد در ایستگاه ۶۰درصد پیشرفت فیزیکی
  • پیشرفت فیزیکی ۷۸.۵ درصدی شبکه آبیاری و زهکشی البرز
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • ابلاغ طرح تفصیلی بافت تاریخی گرگان
  • وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر بازدید کرد
  • پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی پروژه‌های حمایتی نهضت ملی مسکن در زنجان
  • زائرسرای استان مرکزی در مشهد مقدس ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت ۴۵ درصدی اجرای طرح سه راهی افجان -سه راهی مهردشت
  • زمان اجرای افزایش مالیات بر ارزش افزوده