Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@08:31:32 GMT

اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی رایگان شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۸۷۹۰

اینترنت پیام‌رسان‌های داخلی رایگان شد

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه یک دهم از خط انتقال و دیتای کشور متکی به استان خراسان رضوی است، گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند تا خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود.

خبرگزاری تسنیم: مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اشاره به اینکه یک دهم از خط انتقال و دیتای کشور متکی به استان خراسان رضوی است، گفت: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند تا خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
    صادق عباسی شاهکوه در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ارتباطات زیرساخت خراسان رضوی با اشاره به اینکه خراسان رضوی یکی از هشت SC در ایران محسوب می‌شود، گفت: در حدود یک دهم از خط انتقال و دیتا کشور متکی به این استان است و امیدواریم پروژه جدید زیرساخت این استان علی‌رغم تاثیر نوسانات ارزی موجود تا پایان اردیبهشت به پایان رسیده و در هفته ارتباطات افتتاح شود.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با بیان اینکه از ابتدای دولت یازدهم تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بستر ارتباطی رخ داده است که این امکانات خصوصا درباره اپراتور‌ها قابل مقایسه با قبل نیست، افزود: استراتژی شرکت ارتباطات زیرساخت این است که فعالیت‌های ارتباطی را انحصاری نکند، بلکه خدمات با کیفیت و قیمت ارزان ارایه شود تا انتخاب برتر و اول تمامی ذینفعان بخش باشد.

او با اشاره به اینکه این باعث افتخار ماست تا سیاست‌های کشور را به بهترین نحو اجرا کنیم، گفت: در راستای حمایت از کالا و خدمات داخلی هم‌اکنون امکانات پیام‌رسان‌های داخلی همچون محل استقرار سرورها، ظرفیت IXP داخلی و پهنای باند و اینترنت را شرکت ارتباطات زیرساخت به صورت رایگان فراهم می‌کند.

عباسی شاهکوه با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت، هسته اصلی شبکه ملی اطلاعات است، اظهار کرد: لازم است برای پیاده‌سازی این شبکه آمادگی کامل داشته باشیم و شرایط مناسب برای دارندگان محتوای داخلی را فراهم کنیم. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NBW

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شرکت ارتباطات زیرساخت، توسعه بازار تراتزیت ظرفیت بین‌الملل به میزان حدود ۴۰۰ گیگابیت بر ثانیه و رشد ۱۰۰ درصدی فروش سرویس MPLS بین‌الملل از جمله دستاوردهای این شرکت در سال گذشته بوده است.

در این خصوص حضور درکریدورهای بین‌المللی، مذاکره با china telecom جهت فعال سازی کریدور BRI و مذاکره با کشورهای ترکمنستان و قزاقستان با هدف فعال سازی کریدور ترانزیتی آسیا میانه - اروپا از مسیر ایران از جمله اقدامات مهم شرکت در این زمینه بوده است.

بر اساس این گزارش، توسعه و ارائه سبد محصولات بین‌المللی از طریق سرویس Send Only اینترنت و ارائه سرویس‌های بین‌الملل Hosting و CDN و همچنین توسعه کانال‌های ارتباطی و برندینگ، راه اندازی کانال ارتباطی در شبکه اجتماعی حرفه‌ای لینکدین و تولید محتوای لازم از دیگر اقدامات شرکت در این راستا است.

کد خبر 6084401 هنگامه فروغی

دیگر خبرها

  • رایتل پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی را دریافت کرد
  • اپل مجبور به حذف اپلیکیشن‌های محبوب در چین شد
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • پایش مستمر دکل‌های ارتباطی در رابطه با سلامتی مردم
  • اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات در استان اردبیل
  • ارتقاء زیرساخت‌های مخابراتی برای ۱۲۰۰ مشترک بلوار ۱۷ شهریور سمنان
  • توسعه بازار بین‌الملل دیپلماسی جدید شرکت ارتباطات زیرساخت
  • ترافیک داخلی کشور سه برابر شده است
  • استاندار خراسان رضوی از دسترسی به اینترنت فوق پرسرعت در این استان خبر داد
  • بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت