Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا-ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان و کمیته برنامه ریزی شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: برنامه های این شورا بر اساس سه افق کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت طراحی و عملیاتی می شود.
وی افزود: این سفرها با کار کارشناسی شده قبلی طراحی و حقوق همه مناطق برابر اصل توازن منطقه ای به صورت عادلانه توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار ایلام رفع محرومیت از مناطق کمتر توسعه یافته استان را در اولویت توزیع اعتبارات دانست و تاکید کرد: باید از همه توان و ظرفیت استان و کسب اعتبارات ملی نیازمندی های شهرستان های مختلف رفع شود. 
سلیمانی دشتکی اضافه کرد: تاکنون نیز اعتبارات بسیار خوبی از طریق ملی و سفرهای مسئولان کشوری اخذ شده که می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات عمرانی استان شود.
وی با اشاره به مشکلات زیرز ساختی ملکشاهی گفت: در بحث آب پیگیری ایجاد یک مجتمع آبی و خط انتقال آن در حال انجام است و به زودی آغاز می شود و در این زمان نیز استقرار یک دستگاه آب شیرین کن در شهرستان ضروری است .
وی افزود: یکی از شاهراه های ارتباطی استان با توجه به تردد زائران اربعین مسیر ملکشاهی به مهران است که در این خصوص مجوز ماده 23 اخذ شده و در سال 98 ردیف اعتباری آن اخذ و این راه فعلی نیز بهسازی و نقاط حادثه خیز آن رفع خواهد شد و پل بان رحمان نیز بزودی نصب می شود. 
سلیمانی دشتکی اظهار کرد: پیگیری های لازم نیز برای مطالعات سد میان تنگ انجام شده و در صورت امکان نسبت به اجرای آن اقدام می شود. 
استاندار ایلام یادآور شد: مطالعات تصفیه خانه فاضلاب شهر ارکواز ملکشاهی انجام و جهت اخذ ماده 23 آن اقدام و ردیف اعتباری برای سال 98 دریافت می شود.
فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه فهرستی از مشکلات و نیازمندی های شهرستان ملکشاهی در بخش های مختلف عمرانی ، تولیدی ، اشتغال و کشاورزی عنوان و خواستار رفع این مشکلات شد. 
محمد تاسمه افزود: امیدواریم پروژه های پیشنهادی شهرستان ملکشاهی تصویب تا در مدار توسعه پایدار قرار گیرد. 
در این جلسه بیش از 15 مصوبه از جمله تکمیل دی کلینیک تخصصی ، تکمیل پروژه آبرسانی ، آب شیرین کن ، احداث سد و ایستگاه های پمپاژ کشاورزی ، احداث 11 کیلومتر راه ارتباطی چهار خطه ، رفع 10 نقطه حادثه خیز ، احداث مجتمع فرهنگی هنری ، احداث و تکمیل سه بوستان در سه شهر ارکواز ، دلگشا و مهر ، احداث سالن ورزشی مطرح و اعتبارات لازم برای اجرای آنها اختصاص یافت.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس مبارزه با مواد مخدر خانواده مبارزه با مواد مخدر مواد مخدر والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: طی یک هفته اخیر ۲ گردشگر غیر بومی بر اثر سقوط از آبشار لوه در شرق گلستان جان خود را ازدست دادند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، قاسم غریب آبادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعدازظهر امروز یکی از گردشگران غیر بومی بر اثر سقوط از آبشار لوه جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: خانمی ۵۰ ساله از شهرستان سبزوار به علت سقوط از آبشار و جراحات وارده فوت نمود که اعضای جمعیت هلال احمر با استفاده از تجهیزات امدادی پیکر این گردشگر را به مناطق پایین دست و امن منتقل و به عوامل انتظامی تحویل شد.

گفتنی است چند روز گذشته هم (۱۱ اردیبهشت ماه)، جوان ۲۹ ساله اهل تهران به سبب سقوط از آبشار لوه جان خود را از دست داد.

گفتنی است؛ مدیریت آبشار لوه برعهده شهرداری صادق آباد شهرستان گالیکش است و در حال حاضر برای هر خودرو مبلغ ۲۰ هزار تومان ورودی اخذ می‌شود. سال گذشته و پس از دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گالیکش عملیات فنس کشی و ایمنی سازی محوطه آبشار اجرایی شد، اما در حال حاضر بخش عمده‌ای از فنس‌های محدوده مذکور به سرقت رفته است و همین امر حوادث و اتفاقات حادث شده در این محدوده را به طور چشمگیری افزایش داده است.

افزایش آبخوری و شیر آب‌شرب در نقاط مختلف تفرجگاه، بهسازی و افزایش نمازخانه و سرویس بهداشتی، احداث سکوی نشستن، احداث آلاچیق، احداث مغازه و از همه مهمتر ایمن‌سازی تفرجگاه برای جلوگیری از مسدوم و فوت شدن هموطنان و پارکینگ خودرویی از جمله مطالبات مردمی برای این تفرجگاه است.

آبشار لوه از جاذبه‌های شهرستان ۷۰ هزار نفری گالیکش است و هر از چند گاهی به سبب رعایت نکردن اصول ایمنی توسط گردشگران و بازدید کنندگان حوادث مشابه در آن روی می‌دهد.

دیگر خبرها

  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • 530 تن کود کشاورزی در میاندورود توزیع شد
  • نجات ۲ کوهنورد گرفتار در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • توزیع اعتبارات در شهرستان بروجن عادلانه باشد
  • اجرای نوبت‌دهی الکترونیکی در پایانه‌های بار سراسر کشور در راستای توزیع عادلانه
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • آبشار لوه در هفته اخیر ۲ گردشگر را به کام مرگ برد