Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-06@18:24:57 GMT

عاملان هک کانال تلگرامی به دام افتادند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۹۱۰۳

عاملان هک کانال تلگرامی به دام افتادند

 سرهنگ "سید محمد هاشمی " در گفتگو با خبرنگار برنا در سبزوار گفت : در پی شکایت مدیر یکی از کانال های تلگرامی شهرستان که تعداد زیادی عضو دارد مبنی بر این که مدتی است فرد یا افرادی ناشناس این کانال تلگرامی را از دسترس او خارج و قصد اخاذی 50 میلیون ریالی دارند، کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

▪️وی افزود : ماموران پلیس فتا با تحقیقات علمی و در اقدامی فنی و پیچیده توانستند به مشخصات هکر کانال مذکور که جوانی 18 ساله بود دست یابند .

▪️سرهنگ "سید محمد هاشمی " خاطر نشان کرد : با هماهنگی قضایی هکر شناسایی شده در مخفیگاهش دستگیرومتهم در مواجهه با ادله دیجیتالی جرم ، به بزه انتسابی اعتراف کرد و اظهار داشت هک کانال مذکور را باهمکاری دونفر دیگر از دوستانش انجام داده است.

▪️وی گفت: کارشناسان پلیس فتا سبزوار دو متهم دیگر این پرونده را نیز با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلگرام فیلتر تلگرام تلگرام فیلتر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۹۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان

به گزارش خبرآنلاین، سرهنگ کارآگاه محمود گیلانی ضمن بیان اینکه روز شنبه فردی با مراجعه به پلیس آگاهی از ضرب و جرح و سرقت کیف خود خبر داد و ابراز داشت: سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به همراه مدارک داخل کیف مذکور بود لذا با توجه به حساسیت موضوع عملیات شناسایی سارقان آغاز شد.

مهر در خبری نوشت:وی ضمن بیان اینکه پلیس با استفاده از اقدامات فنی هویت یکی از سارقان را شناسایی کرد، افزود: فرد مذکور در منزل پدر بزرگ خود جنوب سمنان دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی استان سمنان با بیان اینکه این فرد به همدستی دو نفر دیگر نیز اعتراف کرده است، ابراز داشت: این دو نفر نیز دستگیر و به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

گیلانی با بیان اینکه کینه‌جویی انگیزه سرقت بوده است، تصریح کرد: در ادامه اعترافات عنوان شد که اختلافات مالی شاکی و سارق مربوط به چهار سال قبل است و متهم اصلی با همدستی برادر و دوست خود اقدام به انجام این سرقت کرده بود.

وی افزود: پرونده هر سه متهم برای ادامه سیر قانونی به مراجع قضائی ارجاع و این افراد روانه زندان شدند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903185

دیگر خبرها

  • بازگشت دلار به کانال ۵۹هزار
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • بازگشت دلار به کانال ۵۹/دلار تلگرامی خریدار ندارد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در علی آباد کتول
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • آخرین تلاش‌های دلار تلگرامی برای حفظ حمایت ۶۰
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران
  • دستگیری عاملان درگیری منطقه فلاح تهران 
  • نرخ‌گذاری دلار کانال‌های تلگرامی در روز تعطیل/ خرید و فروشی نیست
  • دستگیری عامل چاقو کشی و شرارت در ایلام