Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- انفجار مهیب صبح امروز یک منزل مسکونی در یزد، منجر به کشته شدن ۳ تن و مصدومیت شدید ۲ تن دیگر شد.

محمدرضا رحیمی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی شهرداری یزد گفت: ساعت ۹ و ۲۷ دقیقه صبح امروز شنبه اول اردیبهشت، یک مورد آتش سوزی به سامانه ۱۲۵ اطلاع رسانی شد که ستاد فرماندهی بلافاصله سه دستگاه خودروی عملیاتی از ایستگاه شماره یک، پنج و شش به محل مورد نظر اعزام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اولین گروه از آتش‌نشانان کمتر از ۳ دقیقه به محل حادثه رسیدند و با صحنه‌ای مواجه شدند که شدت انفجار، درب و پنجره‌های ساختمان را از جا کنده و هر کدام به طرفی پرتاب کرده بود که در این لحظه امدادگران آتش‌نشانی همزمان با ایمن‌سازی و قطع جریان برق و گاز منزل، با استفاده از تجهیزات انفرادی به داخل ساختمان رفته و عملیات جستجو و امداد و نجات را آغاز کردند.

رحیمی اظهار کرد: پنج نفر داخل منزل بودند که متاسفانه سه نفر همگی ۳۴ ساله به علت شدت جراحات در همان لحظات اولیه فوت شده بودند و دو نفر دیگر به شدت مجروح می‌شوند که آتش‌نشانان در یک عملیات خیلی حساس و با استفاده از تجهیزات خاص آن‌ها را به بیرون از ساختمان انتقال و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس کردند.

معاون علیات آتش‌نشانی یزد با اشاره به این که در این انفجاز خساراتی نیز به ساختمان منزل وارد شده، بیان کرد: علت این انفجار به دلیل نشت گاز و متعاقب آن انفجار مهیب بوده است.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان

محمد شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم ساختمان چهار طبقه به طبقه همکف ساعت ۱۰ و ۱۵ به مرکز فرماندهی عملیات آتش نشانی اصفهان گزارش شد.

وی با بیان اینکه این حادثه در منطقه ملک شهر خیابان مطهری گزارش شده است، افزود: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌ها ۶ و ۱۸ برای این حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه نیروهای امدادی آتش نشانی با برش درب طبقه اول این جوان را که از ناحیه سر، دست و کمر آسیب دیده بود را از محل حادثه آزاد و تحول اورژانس دادند، گفت: این جوان در طبقه سوم روی نردبان بوده، سُر می‌خورد و از نورگیر به طبقه هم کف سقوط کرده است.

کد خبر 6097002

دیگر خبرها

  • انفجار و تخریب دو منزل مسکونی در ملایر بر اثر نشت گاز
  • بمباران شدید و آخرالزمانی رفح؛ آتش و دود و انفجار+فیلم
  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • سقوط جوان ۲۵ ساله از نورگیر طبقه سوم در اصفهان
  • موتور سواران هنگام سوخت گیری به این نکات توجه کنند (فیلم)
  • انفجار مهیب در بابل؛ ماجرا چه بود؟