Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-27@22:25:44 GMT

حمله خونین گرگ های گرسنه به داورزن

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۶۹۶۸۱

حوادث رکنا: گرگ های گرسنه با حمله به یک دامداری در شهرستان داورزن پنج رأس دام زنده را دریدند.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، سرهنگ سید جمال معتمد الشریعتی، رئیس پلیس Policeشهرستان داورزن گفت: ساعت 04:50 بامداد روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110مبنی بر حمله چند قلاده گرگ به یک دامداری سنتی در محدوده روستای شهرآئین بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی باشتین برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در بررسی های عوامل انتظامی مشخص شد چند قلاده گرگ گرسنه با بالا رفتن از دیوار کوتاه دامداری تعداد پنج رأس گوسفند را تلف کرده اند.
معتمد الشریعتی خاطر نشان کرد: کارشناس دامپزشکی میزان خسارت وارده را 30 میلیون ریال برآورد کرده است.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران حوادث Accidents پلیس Police اخبار حوادث حمله شهرستان گرگ خونین گرسنه حوادث داورزن اخبار داورزن عکس جوان دختر دادگاه حوادث تجاوز به دختر حوادث تهران وحشیانه تجاوز گروهی پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند

به گزارش خبرنگار مهر، مختار رجایی فر ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: سگ‌های ولگرد نیز باید توسط شهرداری جمع آوری، ساماندهی و به جایگاه مشخصی انتقال داده شوند که واکسیناسیون برای آنها انجام شود.

وی بیان داشت: قیمت تمام شده یک دوز واکسن بیش از ۵۰۰ هزار تومان است اما دامپزشکی برای واکسینه کردن سگ‌های ولگرد در صورت جمع آوری توسط شهرداری، آمادگی کامل دارد.

رجایی فر تصریح کرد: دامپزشکی همچنین با کمک مراکز بخش خصوصی طرف قرارداد، برای عقیم کردن و جلوگیری از زاد و ولد سگ‌های ولگرد آمادگی دارد.

وی با بیان اینکه وظیفه سازمانی دامپزشکی، واکسینه کردن سگ‌های صاحب‌دار مثل سگ‌های گله دامداران و عشایر است، گفت: با این حال در راستای سلامت مردم، دامپزشکی سگ‌های ولگرد را نیز در صورت جمع آوری در یک محل واکسینه می‌کند.

رجایی فر اظهار داشت: در سال گذشته نیز ۱۲ هزار و ۷۵۳ سگ صاحب‌دار واکسینه شدند.

کد خبر 6090026

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ۱۳۰۰۰ قلاده سگ صاحب‌دار علیه بیماری هاری در استان واکسینه شدند
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • کینه خونین کارگر قهوه‌خانه شهر ری را قربانی کرد
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام
  • اول لب بود که دندان آمد/ آدم گرسنه اولویت دارد یا گربه محل؟!