Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان:مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد گفت: افزایش بهای بلیت اتوبوس به دلیل افزایش هزینه‌ها اعمال شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی اصغر نیشابوری مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد با اشاره به افزایش بهای بلیت اتوبوس از امروز یکم اردیبهشت ماه بیان کرد: افزایش بهای خدمات بلیت هر ساله به دلیل افزایش حقوق، قطعات یدکی، تعمیرات، بیمه، عوارض و سایر هزینه‌ها اعمال شده است که در تمامی سازمان‌های اتوبوسرانی مشهد انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رسالت ما افزایش کیفیت خدمات به مسافران است که یکی از راه‌های آن افزایش قیمت بلیت اتوبوس می‌باشد، اظهارداشت:در کنار آن حمایت‌های دولتی و شهرداری از حمل و نقل عمومی نیز بسیار مهم است.

نیشابوری با بیان اینکه هر ساله ناوگان فرسوده اتوبوسرانی مشهد نوسازی می‌شود، تصریح کرد: به عنوان مثال در سال گذشته ۳۳۳ دستگاه اتوبوس فرسوده نوسازی شده است.

وی با اشاره به هوشمندسازی خدمات در ناوگان اتوبوسرانی مشهد گفت: با اجرای پروژه‌های مختلف هوشمندسازی در ناوگان اتوبوسرانی شاهد افزایش کیفیت خدمات هستیم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد تصریح کرد: ایجاد سامانه من کارت و حذف بلیت کاغذی، مدیریت سرفاصله زمانی رسیدن اتوبوس به ایستگاه و مدیریت آن توسط سیستم AVL، مدیریت ناوگان با استفاده از اطلاعات من کارت هر خط، و راه‌اندازی ۱۵۰ دستگاه زمان رسیدن به اتوبوس در ایستگاه‌ها از جمله این پروژه‌ها است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه پاسداران نماز جمعه دولت قرآن کریم شیراز حمایت از کالای ایرانی کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان حسن روحانی آمریکا افزایش قیمت بلیت اتوبوس مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی مشهد افزایش کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۶۹۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد

مهدی چمران در جمع مهندسان و معماران خراسان شمالی گفت: اگر شهر و شهرداری بجنورد به این نتیجه برسد که به اتوبوس‌های برقی نیاز دارند از ظرفیت‌های موجود برای تهیه این اتوبوس‌ها و بهره‌مندی مردم بجنورد از آنها استفاده می‌کنیم.

او گفت : این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گرفته ومیزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا نیز مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها با اشاره به اینکه ناوگان برقی قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد افزود: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

او در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نما‌های رومی به شهر‌ها گفت: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است وباید به ویژه برای ساختمان‌های مسکونی ممنوع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • آمادگی برای خرید اتوبوس‌های برقی در بجنورد
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • بلیت‌ پاره بده، جایزه بگیر
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی تهران
  • ضرورت صدور کارت شهری برای رانندگان حوزه اتوبوسرانی
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع امسال
  • سازمان حج و زیارت: استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زائران حج تمتع ١۴٠٢
  • استرداد ۸۵ میلیون ریال به حساب زایران حج تمتع ۱۴۰۲