Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ تردد آزادانه سگ‌‌های ولگرد در خیابان‌های شهرک گلستان شهر بجنورد باعث سلب آسایش ساکنان این منطقه شده و شهروندخبرنگار ما فیلمی را تهیه و ارسال کرده است.

منبع: شهروندخبرنگار - خراسان شمالی (بجنورد)

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ خیابان‌های  بجنورد محل تردد سگ‌های  ولگرد شد + فیلم

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۰۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران و احتمال طغیان رود در گلستان/ مسافران از تردد و توقف در حاشیه رودخانه بپرهیزند

مدیرکل هواشناسی گلستان از ورود سامانه‌ سرد و بارشی به استان خبرداد و گفت: این سامانه از سه‌شنبه شب وارد استان می‌شود و تا ظهر پنجشنبه در استان تداوم دارد.

امان‌محمد کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلستان، اظهار کرد: از سه‌شنبه شب سامانه سرد و بارشی به استان وارد می‌شود و تا ظهر پنجشنبه در استان تداوم دارد. وی ادامه داد: رگبار و رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، در نواحی کوهستانی ریزش برف و مه غلیظ و کاهش محسوس دما از مخاطرات ورود این سامانه به استان است. مدیرکل هواشناسی گلستان ضمن اشاره به هشدار نارنجی هواشناسی، اضافه کرد: آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه، اختلال در تردد جاده‌ای به ویژه محورهای کوهستانی، احتمال خسارت به ابنیه و سازه‌های موقت به ویژه چادرهای مسافرتی دور از انتظار نیست. وی در توصیه به گردشگران و هم‌استانی‌ها، گفت: مردم از تردد و توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند و هنگام تردد از محورهای کوهستانی احتیاط لازم را مدنظر قرار دهند. کد خبر 737164

دیگر خبرها

  • آسفالت بیش از ۹۲٬۰۰۰ مترمربع معابر طی هفته سی و دوم در شیراز
  • تصاویری از کهنگی روکش آسفالت در معابر خیابان گلدشت کرمان
  • بالا بودن حق انشعاب و لوله کشی فاضلاب از زبان اهالی شهرک ساوج خمینی شهر
  • معضل جولان سگ‌های ولگرد این بار اهالی گورت اصفهان را نگران کرد + فیلم
  • آسفالت بیش از نود و ۲ هزار مترمربع معابر شیراز
  • بارش باران و احتمال طغیان رود در گلستان/ مسافران از تردد و توقف در حاشیه رودخانه بپرهیزند
  • ممنوعیت ترافیکی خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی در لحظه تحویل سال ۱۴۰۳
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشارکت عموم
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشورت عموم
  • تردد در خیابان‌های ‌آب گرفته‌ اهواز روان است