Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش وجوانان محمد خرم با بیان اینکه در میان همه دستگاه اجرایی شامل وزارتخانه ها, سازمان ها و دستگاه های لشگری و کشوری که در حوزه ایثارگران فعالیت مستمر دارند، وزارت ورزش و جوانان، وزارت نیرو و وزارت اقتصاد و دارایی به عنوان سه دستگاه منتخب و برتر برگزیده شدنداظهار داشت: برای دست یابی به این عنوان تمامی موارد قانونی را اجرایی کرده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور وزیر با بیان اینکه کلیه فعالیت های امور ایثارگران دستگاه ها براساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، توسط شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران به طور دقیق بررسی می شود، گفت: وزارت ورزش و جوانان تنها دستگاهی است که تمامی مفاد قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران را به طور کامل اجرا کرده است

وی با ابراز خرسندی از اینکه ارائه خدمات در وزارتخانه حتی در سطحی بالاتر از قوانین مصوب است گفت: هرساله گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی کشور در حوزه ایثارگران پس از بررسی توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران به سمع و نظر مقام معظم رهبری نیز می رسد. چرا که همواره ایشان بر تکریم ایثارگران تاکید فراوان دارند.

محمد خرم با اعلام اینکه مفاد مرتبط با امور ایثارگران در قانون برنامه ششم نیز در وزارت ورزش و جوانان در حال اجراست تصریح کرد: علاوه بر موارد قانونی که ما به طور کامل آنها را اجرا کردیم، توجه به وضعیت روحی و تلاش برای افزایش نشاط و ایجاد اوقات فراغت سالم برای عزیزان ایثارگر و خانواده هایشان نیز در دستور کار ما قرار دارد.

وی روزهای ملی نظیر روز آزادسازی خرمشهر، جانباز، هفته دفاع مقدس و ... که مرتبط با حوزه ایثارگران است را به عنوان فرصتی برای حفظ ارزش های دفاع مقدس حائز اهمیت دانست و افزود: ما در ورزش از این ظرفیت با برگزاری یادواره شهدا در سطح استان ها، فدراسیون ها و هیئت های ورزشی و حتی در دور افتاده ترین نقاط کشور برای اشاعه فرهنگ ایثار تلاش کرده و بهره برداری فرهنگی می کنیم.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران شناسایی شهدای ورزش را اقدامی بی نظیر در راه توسعه فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: این اقدام برای اولین بار در دولت یازدهم انجام شد که منجر به نشر تعداد زیادی از زندگی نامه این عزیزان شد. در این خصوص همچنین 154 شهید مدافع حرم که ورزشکاران حرفه بودند نیز شناسایی شده و به جوانان معرفی شدند.

وی تبیین اقدامات جامعه ورزش در دوران دفاع مقدس را یکی دیگر از اقدامات دفتر امورایثارگران وزارت ورزش و جواناناعلام کرد و گفت: برخی از فدراسیون های ورزشی همچون نجات غریق، موتورسواری و رزمی در جبهه های دفاع مقدس در حال آموزش به رزمندگان اسلام بودند و مستند سازی این تلاش ها برای ثبت در موزه دفاع مقدس از جمله اقدامات دفتر امور ایثارگران بود.

مشاور وزیر ورزش وجوانان همچنین ادامه داد: در آن دوران سازمان تربیت بدنی با در اختیار قرار دادن کلیه اماکن ورزشی برای ساخت درمانگاه های صحرایی و یا محلی برای نگهداری اسرای عراقی توانست در این دفاع سهیم باشد به همین دلیل ما به جمع آوری مستندات مربوط پرداختیم.

خرم برگزاری چندین دوره مسابقات رالی خانوادگی و ایجاد امکانات تفریحی و زیارتی برای ایثارگران حوزه ورزش را از جمله افتخارات دفتر امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان برشمرد و افزود: تکریم 300 خانواده شهید در یک روز، نامگذاری کلیه امالکن ورزشی به نام شهدا، اعطای وام های متنوع ، ایجاد صندوق مسکن برای ایثارگران وزارت خانه و به روزرسانی بانک اطلاعاتی ایثارگران ورزشکار از جمله مواردی است که توسط دفتر امور ایثارگران وزارت ورزش و جوانان انجام پذیرفته است.

وی در ادامه سخنانش از رونمایی نرم افزار جامع ایثارگران وزارت ورزش و جوانان خبر داد و توضیح داد : این نرم افزارعلاوه بر امکان جست و جوی به کاربران ، بانک اطلاعاتی بسیار جامع و به روز است که آمار دقیقی از ورزشکاران ایثار گر هر رشته را در اختیار جست وجو گر می دهد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه فرهنگ ایثار و شهادت مسکن وزارت ورزش و جوانان وزیر ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۰۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، تاکنون چندین موسسه اعتباری خصوصی و نیمه دولتی  با بانکهای بزرگتر دولتی ادغام شده اند و قرار شده بود که کارکنان این موسسات از حقوق و مزایای کارکنان بانک مادر برخوردار باشند که متاسفانه این وعده عملی نشده است.شهروند خبرنگاری در پیامی این مطلب را بیان کرده اند در زیر این پیام را می خوانید:

 

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

با عرض سلام و درود خدمت شما ادمین کانال خبری،انقلابی و رهرو خط رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، و ضمن تبریک پیروزی شکوهمند سربازان و جان برکفان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران عزیزمان خدمت مقام معظم رهبری، شما و تمامی همکارانتان خواستم در پی سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با اجرای دقیق قانون و رعایت عدالت و رفع موانع معیشت امت اسلامی، چند نکته را با شما بزرگواران در میان بگذارم تا شاید با لطف خداوند و در زیر سایه رهبر عزیزمان و کمک و اطلاع رسانی شما بزرگواران از یک ظلم و بی‌عدالتی جلوگیری شود. انشاءالله ?
همانطور که مستحضر هستید چند ماه قبل موسسه اعتباری نور با بانک ملی ادغام شده‌اند و از همان ابتدای کار تمامی مقامات و مسئولان مربوطه چه در رسانه ملی و چه در سایر خبرگزاری ها مدعی استخدام تمامی پرسنل موسسه اعتباری نور در بانک ملی(بصورت رسمی) بوده اند و در ابتدا برای تمامی پرسنل اعم از مدیران، بانکداران و تحصیلداران کدهایی پنج رقمی با نام کد استخدامی بانک را اعلام و کتباً ابلاغ کرده‌اند اما اکنون پس از گذشت حدوداً سه ماه از ابلاغ احکام، به یکباره اعلام کرده‌اند تحصیلداران و بعضاً بانکداران را به عنوان نیروی شرکتی در اختیار شرکت خدمات تدارک قرار داده اند و حکم استخدامی های پنج رقمی را لغو کرده اند و کد پرسنلی شرکت خدمات را معرفی کرده‌اند. این درحالی است که طبق قانون جدید از ابتدای سال امسال هیچ مجموعه و ارگان دولتی حق ثبت قرارداد جدید با شرکتهای واسطه زیرمجموعه را ندارد و قرار داد باید بصورت مستقیم بین دو طرف باشد بدون هیچ واسطه گری. این موضوع درحالی اتفاق افتاده است که تمامی پرسنل موسسه اعتباری نور قراردادی دقیقاً یکسان داشته اند (قبل از ادغام) اما در حال حاضر مسئولان بانک ملی در سکوت کامل درحال دور زدن قانون و بی‌عدالتی درحق پرسنل موسسه اعتباری نور هستند و تمامی پرسنل و خانواده هایشان را دچار بحران فکری و عصبی کرده اند. لذا از طرف تمامی پرسنل موسسه اعتباری نور از شما بزرگواران درخواست میشود به این موضوع ورود کرده و از بروز چنین بی عدالتی جلو گیری نمایید.
باتشکر از زحمات شما
ازطرف پرسنل موسسه اعتباری نور

((ثم اعرف لکل امرء منهم ما ابلى و لا تضمن بلإ امرء الى غیره و لاتقصرن به دون غایه بلأه و لا یدعونک شرف امرء الى ان تعظم من بلأه ما کان صغیرا و لا ضعه امرء الى ان تستصغر من بلأه ما کان عظیما))
اندازه رنج هر یک از کارگزاران را در نظر داشته باش و رنج یکى را به حساب دیگرى مگذار و در پاداش او به اندازه تلاشى که کرده و رنجى که دیده, کوتاهى مکن. مبادا بزرگى کسى موجب شود که رنج اندک او بزرگ جلوه کند و فرودى رتبه کسى سبب شود که کوشش سترگ او خوار و کم جلوه به حساب آید.
امام علی علیه السلام

 

دیگر خبرها

  • کنعانی وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا را محکوم کرد
  • اقدام غیر قانونی در شرکتی کردن پرسنل سابق موسسه اعتباری نور
  • تا نیمه سال تمامی تعهد واگذاری زمین ایثارگران انجام می‌شود
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش به ماجرای چاقوکشی در کشتی مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • کدام دستگاه‌ها در سفر دولت به سمنان میزخدمت دارند؟