Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-30@11:12:48 GMT

کارگاه موسیقی ای. آر رحمان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۱۰۴۳

کارگاه موسیقی ای. آر رحمان برگزار می شود

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، ای. آر رحمان آهنگساز سرشناس هندی روز سه شنبه ۴ اردیبهشت ماه به ایران می آید تا در سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کند.

بر اساس اعلام کامیار محسنین مدیر ارتباطات بین‌الملل سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، کارگاه تخصصی موسیقی فیلم این آهنگساز نیز بعد از ورودش به ایران در پردیس چارسو محل برپایی جشنواره برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ای. آر رحمان در دنیا به دلیل جوایزی که برای فیلم «میلیونر زاغه نشین» از جمله اسکار دریافت کرده است، آهنگساز مشهوری به حساب می آید. او به خاطر همکاری با مجید مجیدی در فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)» مورد توجه ایرانی ها قرار گرفته است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران در حال برگزاری است.

503

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر کارگاه تخصصی موسیقی فیلم سینمایی «محمد رسول الله (ص)»

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت

فراخوان این جشنواره چندی پیش ابلاغ شده بود که گروه آهوی دشت با تهیه و ارسال اثر به جمع شرکت کنندگان پیوست و با رای هیئت داوران به عنوان یکی از منتخبین موسیقی محلی ایران شناخته شد.

در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس که تا ۹ اردیبهشت در تالار شهید آوینی بندرعباس برگزار می‌شود، یازده گروه منتخب موسیقی نواحی ایران شامل بندر لنگه، جزیره هرمز، اردبیل، کرمان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، کردستان، گیلان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور دارند.

گروه موسیقی آهوی دشت با مدیریت و هنرمندی علی حسین پور متشکل از محمد حسین اعلایی فرد، علی محمودی میمند، معصومه کافی، شایسته یوسفی و مینا منگلی، ساعت ۲۰ جمعه شب گذشته با اجرای یک ساعته موسیقی در قالب آواز‌های محلی که با نواختن ساز‌های نی، دایره، سرنا، نقاره، تمبورین و چوبک همراه بود، شور و هیجان حضار را برانگیخته و موسیقی محلی شهربابک را به مردم کشورمان معرفی کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شاعر نیشابوری برگزیده ششمین کنگره ملی شعر خلیج فارس
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • باکو، میزبان ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی فرهنگ‌ها
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • ملایر میزبان نخستین جشنواره موسیقی تاک
  • موسیقی لرستان در تالار وحدت طنین انداز می‌شود
  • فارس و بوشهر زیر ذره‌بین دفتر موسیقی رفتند