Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-23@23:02:15 GMT

جلیقه‌های ضدگلوله محیط بانان کجاست؟

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۱۳۵۰

جلیقه‌های ضدگلوله محیط بانان کجاست؟

در حالی که هفته گذشته سازمان محیط زیست اعلام کرد ۱۵۰۰ جلیقه ضدگلوله به محیط‌بانان تحویل شده و دیگر هیچ محیط‌بانی بدون جلیقه عازم مأموریت نخواهد شد، صبح امروز سه محیط‌بان فاقد جلیقه در پارک ملی دز هدف گلوله متخلفان قرار گرفته راهی بیمارستان شدند.

خبرگزاری تسنیم: در حالی که هفته گذشته سازمان محیط زیست اعلام کرد ۱۵۰۰ جلیقه ضدگلوله به محیط‌بانان تحویل شده و دیگر هیچ محیط‌بانی بدون جلیقه عازم مأموریت نخواهد شد، صبح امروز سه محیط‌بان فاقد جلیقه در پارک ملی دز هدف گلوله متخلفان قرار گرفته راهی بیمارستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  در حالی که ۲۵ فروردین ماه، سازمان حفاظت محیط زیست اعلام کرد ۱۵۰۰ جلیقه ضدگلوله به محیط‌بانان تحویل شده و دیگر هیچ محیط‌بانی بدون جلیقه ضدگلوله عازم مأموریت نخواهد شد، صبح امروز سه محیط‌بان فاقد جلیقه ضدگلوله در پارک ملی دز توسط متخلفان هدف اصابت گلوله قرار گرفته راهی بیمارستان شدند.

پورتال اداره کل حفاظت محیط زیست خوزستان درباره زخمی شدن این محیط‌بانان نوشت: در ساعت ۸ صبح امروز یکم اردیبهشت ماه، مأموران حفاظت محیط زیست پارک ملی دز در حین گشت و کنترل آبی در رودخانه دز با دو قایق صیادی مواجه شده که متخلفین با اسلحه جنگی به‌سوی محیط‌بانان شلیک کرده و رضا قپانچی‌پور رییس اداره پارک ملی دز از ناحیه دست چپ، مهدی قاسمی محیط‌بان پارک ملی دز از ناحیه کتف راست، سید مرتضی تفاخ محیط‌بان پارک ملی دز از ناحیه دست چپ مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و پس از تیراندازی، متخلفین از محل متواری شدند. محیط‌بانان جهت مداوا به بیمارستان نظام مافی در شهرستان شوش انتقال پیدا کردند و درمان آن‌ها در حال انجام می‌باشد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003NCs

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۱۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، همزمان با نخستین روز از هفته زمین پاک با شعار “ مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک، نجات زمین" بخش‌هایی از محدوده دهکده ساحلی چی چست و حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه از وجود زباله و پسماند پاکسازی شد.    این برنامه صبح امروز با مشارکت اداره کل حفاظت محیط زیست اذربایجان غربی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان و شهرداری ارومیه و با حضور سرپرست معاونت محیط زیست انسانی اداره کل حفاظت محیط زیست استان، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مسئولین و روسای ستادی به مناسبت هفته زمین پاک و هفته سلامت برگزار شد.

دیگر خبرها

  • پاک‌سازی پارک جنگلی و دوشنبه بازار فیض آباد از زباله‌های پلاستیکی
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد
  • شرکت‌های دانش‌بنیان بوشهر برای حل مسائل زیست محیطی پای کار هستند
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • پاکسازی حاشیه پارک جنگلی برم و سرچشمه رودخانه شش پیر سپیدان
  • اولویت‌دهی به بهبود معیشت محیط بانان و نیرو‌های یگان حفاظت
  • ساچمه‌های آلوده در جلیقه‌های انفجاری کرمان | افشای ابعاد جدید جنایت تروریستی؛ دلیل عفونت بسیار شدید و عجیب مجروحان مشخص شد
  • (ویدیو) رویا کجاست؟