Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:20:35 GMT

اعتماد مردم به نظام، امانت الهی است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۱۴۷۱

اعتماد مردم به نظام، امانت الهی است

شهرضا – امام جمعه شهرضا گفت: مسئولان باید بدانند که اعتماد مردم به نظام، امانت االهی است، به همین دلیل لازم است با عملکرد مناسب، پاسخ شایسته‌ای به این اعتماد بدهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت الاسلام سیف الله یعقوبی پیش از ظهر امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: بسیاری از مشکلات مردم در داخل شهرستان قابل پیگیری و رفع است، بنابراین مسئولان شهرستانی باید با تعامل و هم‌افزایی در این زمینه تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید برضرورت رفع معضلات مردم، تصریح کرد: بیکاری، رکود اقتصادی، تورم و مشکل ازدواج جوانان از مسائلی هستند که تلاش برای رفع آن‌ها، بارها در مطالبات مردم مطرح شده است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه همه تشکیلات نظام اسلامی امانت الهی است، اظهار کرد: مسئولان باید بدانند که اعتماد مردم به نظام، امانت االهی است به همین دلیل لازم است با عملکرد مناسب، پاسخ شایسته‌ای به این اعتماد بدهند.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه نتیجه اقدامات کارکنان ادارات باید رفع معضلات مردم باشد، گفت: اقدام مسئولان تأثیر مستقیمی بر میزان رضایتمندی مردم دارد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ تحت عنوان «حمایت از کالای ایرانی» تأکید کرد: برای تحقق این شعار زیرساخت‌هایی لازم است که از آن‌ها می‌توان به تولید کالای باکیفیت، خرید کالای ساخت داخل و فرهنگ سازی برای خرید کالای ایرانی، اشاره کرد.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: حمایت از تولید و کالای ایرانی تنها برعهده دولت نیست این رسالتی است که برعهده همه مسئولان و اقشار مختلف مردم قرار دارد.

حجت الاسلام یعقوبی تأکید کرد: تکریم ارباب رجوع در ادارات مختلف نباید هیچگاه مورد غفلت واقع شود، زیرا مردم ولی نعمت اصلی مسئولان هستند و قانون هم جریان امور را به دست آن‌ها داده است.

وی با اشاره به فرارسیدن اعیاد شعبانیه، تصریح کرد: ائمه جمعه سراسر کشور، حامل پیام تبریک رهبری برای همه جانبازان هستند.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: سپاه پاسداران در همه شرایط از دستاوردهای انقلاب، دین و مرزهای کشور دفاع کرده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سید مهدی هاشمی باجگانی گفت: گاهی در عطاری ها، دارو‌های غیرمجاز و ترکیبی، بدون اینکه مورد تایید وزارت بهداشت باشد، تجویز و عرضه می‌شود که از مردم درخواست می‌شود صرفا جهت دریافت دارو‌های تجویزی و نسخه شده توسط متخصصان طب سنتی به عطاری‌ها مراجعه کنند.   وی ادامه داد: در این زمینه مقرر شد بازرسی‌هایی به صورت مشترک توسط سازمان غذا و دارو، مراجع قضایی و اتاق اصناف صورت گیرد.   هاشمی افزود: مردم باید سایت‌های غیرمجاز مبلغ دارو و مواد آرایشی و بهداشتی را به پلیس فتا معرفی نمایند چرا که بسیاری از محصولات عرضه شده توسط این سایت ها، غیرقانونی و آسیب رسان به سلامت هستند.   وی بیان داشت: ترکیبات و دارو‌های تجویزی این افراد و سایت ها، غیراستاندارد است و مورد تایید سازمان غذا و دارو نیست و مردم برای تهیه این موارد باید به مراجع تخصصی، پزشکان و یا سایت‌هایی که مورد تایید وزارت بهداشت هستند، مراجعه نمایند.   رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با بیان اینکه در چند ماه اخیر، مشکل خاصی در زمینه توزیع دارو در استان نداشته ایم، اظهار داشت: در زمینه توزیع شیر خشک هم با توجه به اینکه سامانه‌های ثبت شیرخشک در استان فعال شده، تنها به افراد واجد شرایط بعد از ثبت در سامانه تیتک، تحویل می‌شود و مشکل خاصی در زمینه توزیع شیر خشک نداریم.

دیگر خبرها

  • وعده صادق یک عملیات دفاعی برای حفاظت از حیثیت و خاک ایران بود
  • تأسیس سپاه پاسداران یکی از معجزات الهی است
  • امام جمعه موقت تهران: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود / هیچ‌چیز برای امروز ما، حیاتی‌تر از وحدت نیست
  • حجت الاسلام حاج علی اکبری: عملیات وعده صادق یک طوفان‌الاقصی ایرانی بود
  • دستورات رئیس جمهور در نشست ویژه استان سمنان
  • تسلیت مسئولان دولتی و کشوری در پی درگذشت پرویز داودی
  • رئیسی: مسئولان عملکرد خود را با اقتضای انقلابی زیستن،‌ اندیشیدن و عمل کردن ارزیابی کنند
  • ◄ امضا کنید؛ کارزار دو بانده شدن جاده نصرآباد به شهرضا
  • دیدار مدیرکل بنیاد مسکن استان با امام جمعه قزوین
  • مردم برای تجویز دارو به عطاری‌ها اعتماد نکنند