Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ یادواره سرداران و ۱۱۵ شهید روستای فردو در مجتمع امام خمینی(ره) قم و حسینیه شهدا روستای فرود برگزار می شود.

زمان: پنج شنبه ۹۷/۰۲/۰۶، ساعت   ۱۷:۳۰
مکان: قم، گلزار شهدا، مجتمع امام خمینی(ره)
سخنران: حجت الاسلام والمسلمین آقاتهرانی
مداح: حاج سید هادی خادم الحسینی

زمان: جمعه ۹۷/۰۲/۰۷، ساعت ۱۰ صبح
مکان: روستای فرود، حسینیه شهدا
سخنران: سردار سلامی جانشین محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
مداح: حاج سید محسن بنی فاطمه

انتهای پیام/ح

برگزاری یادواره 115 شهید روستای فردو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره115شهید روستای فردو یادواره سرداران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۱۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، به مناسبت سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی مراسمی در حسینیه ثار الله کوهدشت برگزار شد.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا بویژه شهید سردار حجازی گفت: سردار حجازی مجاهدی با ایمان و راستین بود که برای خدمت به اسلام و انقلاب سر از پای نمی‌شناخت وهمواره در راه اعتلای اسلام و انقلاب کوشید. 
فرمانده سپاه لرستان، شهادت را هنر مردان خدا دانست و گفت: شهادت بالاترین درجه الهی است که سردار حجازی به فیض آن رسید.
 سردار نعمت اله باقری در ادامه به اقدام دفاعی و تلافی جویانه سپاه ایران علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در عملیات وعده صادق هیمنه رژیم اشغالگرقدس درهم شکسته شد و آثار این حمله تاسالیان سال در تاریخ محور مقاومت و جهان ثبت خواهد شد. 
حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه کوهدشت هم در سخنانی با اشاره به عملیات غرورآفرین، دقیق و حساب شده وعده صادق گفت: این عملیات نشان دهنده صلابت وقدرت نظامی روز افزون کشورمان است که باعث شد جهان مبهوت ومتخیر این سطح از امادکی و قدرت نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی شود. 
سردار حجازی، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ۲۹ فروردین سال ۱۴۰۰ بر اثر عوارض شیمیایی ناشی از جنگ تحمیلی به شهادت رسید.
وی بیش از ۴۰ سال از عمر خود را وقف دفاع از انقلاب اسلامی و نیرو‌های مقاومت کرد و یکی از فرماندهان نام‌آشنا در جبهه مقاومت بود.
این سردار سربلند به مدت ۱۰ سال فرمانده و سکاندار سازمان بسیج بود و بیش از ۲ هزار گردان را ساماندهی کرد و پایگاه محوری را اساس کار قرار داد.
سردار شهید سپس به لبنان رفت و در کنار حزب‌الله لبنان اقدامات مؤثر و الهام بخشی داشت و در این مدت از دوستان صمیمی سید حسن نصرالله و از افراد مؤثر در تقویت حزب‌الله بود.
تفکر بسیجی یکی از مشخصات بارز این شهید بزرگوار بود که در همه سال‌های خدمت و در مسئولیت‌های مختلف به‌ویژه در جبهه مقاومت، آن را حفظ و اشاعه داد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • ۵۷ روستای آذربایجان شرقی از آب شرب پایدار بهره مند می‌شوند
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره ۳۲ شهید امدادگر اردبیل برگزار می‌شود
  • مشارکت فرمانداران در کنگره ۱۲ هزار شهید شهرستان‌های استان تهران
  • یادواره شهیدان رئیسی و دارا در پایگاه دریایی امام علی (ع) سپاه چابهار
  • برگزاری یادواره شهدای هنرمند بوانات
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان