Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:10:33 GMT

عابدزاده در انتظار نظر نهایی کی‌روش

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۲۱۸۳

عابدزاده در انتظار نظر نهایی کی‌روش

ماریتیمو با دروازه بان ملی پوش و ایرانی اش فردا در یک بازی حساس و سخت به مصاف پورتو صدرنشین لیگ برتر پرتغال می رود.

به گزارش"ورزش سه" امیرعابدزاده دروازه بان ملی پوش و ایرانی ماریتیمو روزهای خوبی را در فوتبال پرتغال سپری می کند. او که توانست بعد از ماه ها تلاش تبدیل به دروازه بان اصلی تیمش در لیگ برتر پرتغال شود با دعوت به آخرین اردوهای تیم ملی توسط کارلوس کی روش حالا این امید را دارد که یکی از بازیکنان تیم ملی در جام جهانی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عابدزاده با عملکرد خوبش در تیم ماریتیمو در هفته های اخیر مورد توجه نشریات و رسانه های پرتغالی قرار گرفته است. در همین رابطه  سایت Nova Academia de Talentos در کشور پرتغال روزگذشته مطلبی در ستایش امیر عابدزاده منتشر کرد که در زیر می خوانید:


ماریتیمو در حالی برای بازی حساس روز یکشنبه برابر پورتو صدرنشین لیگ برتر پرتغال به میدان می رود که دروازه بان ایرانی به احتمال زیادی درون دروازه این تیم می ایستد. او در حال حاضر دروازه بان اصلی تیم ماریتیمو تیم ششم جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال است. عابدزاده در ایران هم یک چهره سرشناس و مورد توجه است چرا که او فرزند افسانه فوتبال ایران است.


پیشرفت امیر در فوتبال اروپا و در سال اخیر در مسیر صعودی و رشد قرار داشته که این با افزایش شهرت او در وطنش ایران همراه بوده است. او پسر احمدرضا عابدزاده دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران ملقب به عقاب آسیا است که در جام جهانی 1998 فرانسه کاپیتان تیم ملی ایران بود. حالا آمادگی و شرایط امیرعابدزاده باعث شده تا او به جانشینی پدرش در تیم ملی نزدیک شود و این تنها در انتظار دستور کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی است. مربی شناخته شده پرتغالی اما در ماه های اخیر با دعوت از امیر عابدزاده به اردوی تیم ملی فضا برای رشد و موفقیت او را مهیا کرده است. او یکی از چهار دروازه بان ایران در دو بازی تدارکاتی اخیر ایران برابر تونس و الجزایر بود و به نظر می رسد که کی روش برای روسیه ، سه دروازه بان از بین چهارنفری که در دو بازی اخیر دعوت کرده بود را انتخاب کند.


نکته جالب اینجا است که تیم ملی ایران در رقابت های جام جهانی 2018 با تیم ملی پرتغال همگروه است و بازی ایران برابر پرتغال می تواند برای امیرعابدزاده یک دیدار مهم و جالب باشد.


عابدزاده در رقابت های این فصل از فوتبال باشگاهی با لباس ماریتیمو، 13 بازی انجام داده و 5 کلین شیت داشته است. او در این 13 بازی 12 گل خورده و تنها یک شکست داشته است. امیر در لیگ برتر پرتغال در شش بازی اخیر این تیم به میدان رفته و در 5 بازی سه برد، دو مساوی و تنها یک شکست داشته است.

ماریتیمو امیر عابدزاده

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد

به گزارش "ورزش سه" نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در یک دیدار جذاب در فولادشهر به مصاف هم رفتند و تیم شمالی موفق شد با دو گل، گاندوها را شکست دهد. در میان بازیکنان این تیم، نقش لوآن پولی برجسته بود. دروازه‌بان برزیلی امروز با عملکرد درخشان خود بار دیگر با کمک خط دفاعی، موفق شد دروازه خود را در طول بازی بسته نگه دارد. لوآن پولی با خروج‌های به موقع و واکنش‌های سریع، تمام ضربات بازیکنان ذوب آهن را دفع کرد.

در این دیدار حدود ۵۰۰ هوادار نساجی در ورزشگاه حضور داشتند و به شدت پولی را برای واکنش‌هایش تشویق کردند. به ویژه در دقایق پایانی بازی که شوت از راه دور بازیکن ذوب آهن با واکنش لوآن و کمک تیرک افقی دروازه تبدیل به گل نشد. بعد از پایان بازی و حضور اعضای تیم نساجی در فرودگاه اصفهان، هواداران این تیم با دروازه‌بان برزیلی عکس یادگاری گرفتند. تعداد این عکس‌ها و سلفی‌ها آنقدر زیاد بود، مامورین فرودگاه مجبور به کمک به لوآن برای رسیدن به گیت‌های پرواز شدند.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی ژوزه مورینیو: یکی از این سه تیم قهرمان یورو 2024 می‌شود
  • حمایت و همبستگی مردم پرتغال از غزه+ فیلم
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • قائمشهر یک سلبریتی جدید دارد
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • سخت‌ترین روز عبدالکریم در انتظار اوست
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • هواداران پرسپولیس چشم انتظار ارائه بلیت جدید
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم