Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امتداد نیوز، آریا حمیدیان، مجری نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه کیش، با ذکر اینکه مناطق آزاد به واسطه تسهیلاتی که در زمینه جذب سرمایه‌گذاری خارجی، ورود اتباع خارجی بدون ویزا و همچنین زیرساخت‌های مطلوب دارند، امکان تبادلات بین‌المللی را بهتر فراهم می‌کنند، گفت: بر اساس نیازسنجی صورت گرفته در بازار سرمایه و طبق طرح پیشنهادی که مورد تصویب مسئولان سازمان بورس قرار گرفت از چهار سال پیش قسمت‌های بین‌المللی تخصصی و مباحث کلان اقتصادی و کارشناسی در حوزه بازار سرمایه در قالب رویداد ویژه‌ای در جزیره کیش برگزار می‌شود و امسال هم در آستانه برگزاری پنجمین دوره این رویداد که به «کیش‌ اینوکس» موسوم است، هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش با تاکید بر اینکه قطعا برای توسعه اقتصادی کشور راهی به جز افزایش جذب سرمایه‌گذاری خارجی وجود ندارد، افزود: سرمایه‌های داخلی موجود بر اساس آنچه در برنامه ششم و پنجم توسعه پیش‌بینی شده، پاسخ‌گوی رشد اقتصادی مورد انتظار نیست و اگر خواهان افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی هستیم باید زیرساخت‌هایی مهیا شود که بین‌المللی شدن کلیت اقتصاد به‌ویژه بازار سرمایه در تحقق این هدف بسیار اثرگذار است.

وی ادامه داد: یکی از اهدافی که ما در «کیش‌ اینوکس» از ابتدا دنبال می‌کنیم نزدیک شدن بازار سرمایه با حوزه سرمایه‌گذاری خارجی، ایجاد ارتباطات بین‌الملل در حوزه سرمایه در داخل و افزایش فعالیت بخش‌های مختلف اقتصاد کشور در بازار سرمایه بین‌المللی است که این مهم در راستای سیاست‌های برنامه ششم توسعه و سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی دنبال می‌شود.

حمیدیان با ذکر اینکه باید پذیرفت بخشی هم از این اهداف تحت تاثیر تحولات بین‌المللی است، افزود: با تلاشی که در این راستا انجام دادیم «کیش‌ اینوکس» قدم‌های مثبتی در توسعه ارتباطات بین‌المللی ارکان صنعت مالی برداشته  و امیدواریم امسال هم این روند مثبت در «کیش‌ اینوکس ۲۰۱۸» ادامه پیدا کند.

وی  در خصوص برنامه «کیش‌ اینوکس» و رشد آن نیز توضیح داد: مرکز همایش‌های بین‌المللی کیش میزبان نشست‌های تخصصی، کارگاه‌های آمورشی و همایش‌های بین‌المللی تحت عنوان «کیش‌ اینوکس» است سال گذشته نیز ۲۲ همایش و نشست تخصصی  برگزار کردیم که در نوع خود بی‌نظیر بود. علاوه بر این ۲۱ نشست و همایش تخصصی دیگر هم با همکاری وزارت حمل‌ونقل و لجستیک آلمان، اتاق بازرگانی مالزی و چندین نهاد بین‌المللی برگزار شد. در حوزه نمایشگاهی هم سالن نمایشگاه «کیش‌ اینوکس» با ۲۱ هزار متر مربع مساحت، سال گذشته تقریبا طور کامل توسط مشارکت‌کنندگان پر شده بود.

حمیدیان خاطرنشان کرد: در این رویداد طی سال‌های قبل بیشتر بحث‌های کمی را دنبال کردیم و از این پس نیز مایل به حضور شرکت‌هایی هستیم که بتوانند ابعاد بین‌المللی و مباحث کلان بازار سرمایه پوشش دهند. هر سال نیز سعی داریم بحث‌های محتوایی را با همکاری دستگاه‌ها در بخش خصوصی و چه دولتی و همچنین در حوزه داخلی و بین‌المللی از لحاظ کیفی افزایش دهیم.

انتهای پیام

true برچسب ها : بورس سرمايه‌گذاري نمايشگاه true

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بورس سرمايه گذاري نمايشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۲۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • اهمیت توسعه میادین مشترک کشور با سرمایه مردمی و توان بخش خصوصی
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است
  • شرکت سهام عام پروژه مسیر توسعه مشارکت مردمی در تامین مالی زیرساخت‌های کشور
  • افزایش تولید گاز / خوراک پتروشیمی ها تامین شد؟
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شهر شاهدیه یزد
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • باید فبین‌فود را در سطح بین‌المللی گسترش دهیم
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • بازار سرمایه یکی از مصادیق دقیق مشارکت مردم در اقتصاد است