Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید پورصمیمی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون بعد از گذشت ۱۰ سال با اجرای نمایشنامه خوانی «آواز قو» به تئاتر باز می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پریزاد سیف بازیگر و کارگردان تئاتر که آذر سال ۹۶ نمایش «راننده چینی» را در پردیس تئاتر شهرزاد به صحنه برد، درباره جدیدترین فعالیت خود گفت: قرار است روز ۱۵ اردیبهشت نمایشنامه «آواز قو» را در قالب نمایشنامه خوانی، در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد اجرا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان نمایشنامه خوانی «آواز قو» که در آن به عنوان بازیگر نیز حضور دارد، اظهار کرد: ویژگی این نمایشنامه خوانی، ایفای نقش آقای سعید پورصمیمی بازیگر پیشکسوت تئاتر بعد از ۱۰ سال بر صحنه تئاتر است.

وی درباره احتمال اجرای عمومی نمایش «آواز قو»، یادآور شد: این نمایشنامه از آثار مورد علاقه من است و امیدوارم بعد از اجرای نمایشنامه خوانی، برای اجرای عمومی آن هم اقدام کنیم.

سیف با اشاره به اینکه نمایشنامه «آواز قو» توسط محمود بهروزیان و مرتضی کرامتی ترجمه و توسط نشر نیلا منتشر شده است، ادامه داد: این نمایشنامه درباره یک بازیگر پیر از کار افتاده در یک سالن تئاتر است که یک شب در سالن تئاتر جا می ماند. وی در طول شب تمام گذشته خود را روی صحنه مرور می کند.

سعید پورصمیمی آخرین بار در نمایش «شبی در کتابخانه» روی صحنه رفت.

منبع:مهر

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، لیلا بلوکات بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران پس از سال‌ها دوری از بازی در تئاتر، با نمایش «خارشتر» روی صحنه می‌رود.

این اثر نمایشی به نویسندگی هدی آهنگر و کارگردانی سیدعلی موسویان و تهیه‌کنندگی وحید کریمی به‌زودی میزبان علاقه‌مندان خواهد شد.

از فعالیت‌های تئاتری لیلا بلوکات می‌توان به بازی در نمایش‌های «شکار مرغابی»، «رام کردن مرد سرکش»، «خرده جنایت‌های زن و شوهری»، «هفت عصر، هفتم پاییز»، «شیروانی داغ»، «ماسک»، «اولئانا»، «هوس و هفت دقیقه»، «روز سیاوش» و… اشاره کرد.

در نمایش «خارشتر» علاوه بر لیلا بلوکات دیگر بازیگران مطرح تئاتر، تلویزیون و سینمای ایران نیز حضور دارند که اسامی آن‌ها و دیگر اطلاعات اجرا به‌زودی اعلام می‌شود.

تمرین‌های این نمایش آغاز شده و در حال گذراندن مراحل آماده‌سازی است.

کد خبر 6091061 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • پاسداشت سعید امیرسلیمانی به بهانه رونمایی از مستند «دیدار در سنگلج» + تیزر مستند
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • پست احساسی بازیگر «نون خ» برای سعید آقاخانی (فیلم)
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی
  • «نقش هیتلر در آلبوم خانوادگی» مجددا مرور می‌شود
  • لیلا بلوکات با «خارشتر» به صحنه تئاتر می‌آید
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/ تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • مظلوم‌تر از تئاتر، موسیقی اصیل ایرانی است/تخصیص یارانه دولتی برای سفره فرهنگی مردم