Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روباط عمومی واحد بندرانزلی، همزمان با ولادت سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت روز پاسدار؛ سرپرست، اعضای هیات رئیسه ، دبیران تشکل های دانشجویی و اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با فرمانده سپاه پاسداران ناحیه انزلی دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دراین دیدار طرفین درخصوص مسائل مختلف جامعه از جمله مسائل منطقه ای ، اجتماعی فرهنگی و دانشگاهی با یکدیگر به تبادل نظر پرداختند.

حسین شریفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با بیان اینکه درسال های اخیرتحولات بسیاری درعرصه های مختلف جامعه ایجاد شده است، اظهار کرد:« دانشگاه آزاد اسلامی نیز طی سال های اخیر دستخوش تغییر و تحولات بسیاری گردیده که دراین میان می توان به کاهش دانشجو در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی از جمله واحد بندرانزلی اشاره کرد».

وی با اشاره به اینکه منابع بودجه ای دانشگاه آزاد اسلامی به شهریه وابسته است، تصریح کرد:« بدون شک با کاهش تعداد دانشجو؛ درآمدهای دانشگاه آزاد اسلامی کاهش می یابد اما با وجود تمامی مشکلات، دانشگاه آزاد اسلامی فقیر نیست و با عزم و اراده جدی که درسطح مدیریتی دانشگاه وجود دارد و اقدامات انجام گرفته در یکسال و اندی اخیر در نظام سیاستگذاری دانشگاه آزاد اسلامی ، میتوان افق روشنی را برای این مجموعه عظیم فرهنگی نوید داد».

این مسئول دانشگاهی در پایان با بیان اینکه دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و برای حل مشکلات موجود تلاش می کند، افزود:«ما در این مسیر نیازمند حمایت وهدایت فکری مجموعه سپاه پاسداران ناحیه بندرانزلی هستیم».

201

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۲۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی طرح قدس در بندرانزلی آغاز به کار کرد
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • دیدار فرمانده سپاه با ائمە جمعه بوکان
  • برگزاری آیین معارفه مسوول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • برگزاری آیین معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی همدان
  • ۶ عامل هنجارشکنی پس از بازی تیم‌های ملوان و سپاهان دستگیر شدند + جزئیات
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین