Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار با جمعی از روحانیون جانباز استان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد، با اشاره به آیاتی از سوره توبه درباره جهاد در راه خدا اظهار داشت: در این سوره دو حرکت را موردتوجه قرار داده است یکی حرکت به‌سوی جبهه‌های جنگ و جهاد و دیگری حرکت به‌سوی حوزه‌های علمیه برای علم‌آموزی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همان‌گونه که طلاب و عالمان دینی در حوزه‌های علمیه و در میان مردم تبلیغ و هدایت داشتند همان‌طور نیز در جبهه‌های رزم ساکت و آرام نبودند، این افراد که هر دو فضیلت را با هم به‌دست آورده‌اند از اجر و پاداش بزرگی برخوردار خواهند بود.

مرجع تقلید شیعیان ادامه داد: در آیات سوره توبه آمده کسانی که در جبهه‌های جنگ علیه دشمن به رزم با دشمنان پرداخته‌اند، هر ضربه‌ای که از سوی آن‌ها به دشمن زده می‌شود در دیوان پروردگار عمل صالحی نوشته‌شده و ثبت می‌شود چراکه خداوند اجر محسنین را هیچ‌گاه ضایع نمی‌کند.

آیت‌الله نوری همدانی با تأکید بر اینکه احسن عمل جهاد در راه خداوند است، خاطرنشان کرد: در مملکت ما هم ارتش و هم سپاه هر دو، نیروی قدرتمند نظام هستند، کسی اگر بخواهد تفاوتی میان این دو قائل شود یا جاهل و یا دشمن است چراکه ارتشی و سپاهی هر دو یک نیرو هستند.

وی خاطرنشان کرد: سپاه از ابتدا قدرت بسیار بزرگی بوده و هست و هر روز قدرتمندتر بصیرت سپاه در برابر دشمنان ایستاده است، کسی که بخواهد از سپاه پشتیبانی نکند یا جاهل و یا دشمن انقلاب است بنابراین هر دوی سپاه و ارتش حافظ نظام و انقلاب هستند و باید از آن‌ها حمایت کرد.

استاد برجسته حوزه علمیه قم گفت: شیعیان در جبهه‌های مختلف جنگ علیه دشمنان با آلات و ابزار به میدان جنگ می‌رفتند، ارتش و سپاه و بسیج همه و همه بازوی قدرتمند نظام هستند و در دوران جنگ خدمات بسیار ارزشمندی داشتند.

آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه شهدا تربیت‌شده جبهه‌ها، منبرها و اعتکاف هستند، افزود: آنچه به‌نظام جمهوری اسلامی قدرت داده ولایت‌فقیه است، ارتباط میان مردم و ولایت بسیار مهم بوده و ارتباطی که بین رهبر، لشکر و رهنما وجود دارد از اهمیت والایی برخوردار است.

وی با تأکید بر بیداری و هوشیاری مسلمانان در برابر کفار و دشمنان اسلام ابراز کرد: همین حمله‌ای که به سوریه واقع شد، انگلستان، فرانسه و آمریکا هر سه با هم بوده و پول خود را از طریق عربستان سعودی تأمین می‌کنند، بنابراین باید در برابر این دشمنان هوشیار و بیدار باشیم تا دشمن جرأت حمله به مسلمانان را نداشته باشد.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال انقلاب حسین نوری همدانی سوریه مسلمانان آمریکا موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۳۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله اعلام کرد: کمک های نظامی آمریکا به دشمن صهیونیست به مثابه چراغ سبز برای حمله به رفح و تشویق دشمن برای توسعه دامنه جنگ در منطقه است.

وی افزود: صحنه های سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا، چهره واقعی آمریکا را نشان داد و ادعاهای پوشالی آنها را درباره آزادی بیان در برابر دیدگان جهانیان آشکار کرد.

قاووق گفت: ما به جامعه جهانی همسو با دشمن و نیز کشورهای سازشکار عرب در منطقه توجهی نداریم بلکه بر جبهه های مقاومت در لبنان، عراق و یمن امید داریم.

عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان بیان کرد: تداوم نبرد در جبهه های جنگ پس از دویست روز از کریات تا ایلات و دریای سرخ، تایید بر توان جبهه های مقاومت و ناتوانی دشمن اسرائیلی و آمریکا در شکستن اراده مقاومت در منطقه است.

قاووق تاکید کرد: رسیدن پهپادهای انتحاری مقاومت به عمق عکا، بیت هلل و عرب العرامشه و دیگر مناطق تاکیدی بر توان این پهپادها برای پشت سرگذاشتن همه سامانه های دفاع هوایی اسرائیلی است.

وی افزود: پهپادهای انتحاری مقاومت به میزان ۹۶ درصد از سامانه دفاع هوایی اشغالگران عبور کرد و خواسته مقاومت محقق شد. مقاومت توان رسیدن به هر جایی را دارد و این موفقیتی راهبردی برای مقاومت در این نبرد است.

قاووق اعلام کرد: تهدیدات زیاد اسرائیل نشانه قدرت آن نیست بلکه نشانه هراس و سرخوردگی آن است. دشمن قبل از اینکه بخواهد جنگ تمام عیاری علیه لبنان انجام دهد هزاران بار محاسبه خواهد کرد. تحرکات میانجی گرایانه و پیام های های بین المللی در راستای نجات غزه و کمک به لبنان نیست بلکه برای نجات و کمک به دشمن جنایتکار اسرائیلی است.

کد خبر 6090021

دیگر خبرها

  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دشوارترین عملیات نظامی در دوران جنگ با عراق /کدام فرمانده سپاه به در روز اول به شهادت رسید؟
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است