Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@00:21:41 GMT

رویای رئال مادرید برای جذب نیمار تمام شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۳۱۷۸

رویای رئال مادرید برای جذب نیمار تمام شد

رویای کهکشانی‌ها تنها در صورتی محقق می‌شود که قطری‌ها رضایت بدهند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن هیچ گونه بند آزادسازی ندارد تا با فعال شدنش، باشگاه در جدایی این بازیکن بی اختیار باشد.

فوق ستاره برزیلی در تابستان گذشته را انتقالی نجومی و تاریخی، با رقم ۲۲۲ میلیون یورو از بارسلونا راهی پی اس جی شد اما بسیاری از روز اول معتقد بودند این انتقال تنها یکی دیگر از گام‌های او برای پیوستن به رئال مادرید بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با حذف پاریسی‌ها از لیگ قهرمانان اروپا بر شدت گمانه زنی‌ها افزوده شد که شاید نیمار در همین تابستان به لالیگا برگردد و عده‌ای از وجود بند آزادسازی ۳۰۰ میلیونی در قرارداد او حرف می‌زنند که کهکشانی‌ها با پرداخت آن می‌توانند به رویای خود برسند.

نشریه فرانسوی اکیپ امروز گزارش داد که هیچ بند آزادسازی ای در قرارداد نیمار وجود ندارد. اساسا در لوشامپیونه باشگاه‌ها این اجازه را ندارند تا در قرارداد بازیکنان چنین بندی بگنجانند که تیم دیگری بتواند بدون مذاکره با آنها، بازیکن را جذب کند. در قرارداد بازیکنان نمی‌تواند هیچ بند فسخ یک طرفه‌ای وجود داشته باشد. بنابراین، حتی امکان قرار دادن چنین بندی در قرارداد نیمار وجود ندارد.

این یعنی رئال مادرید یا هر باشگاه دیگری اگر خواهان به خدمت گرفتن نیمار باشد باید رضایت پاری سن ژرمن و مالکان قطری‌اش را جلب کند. البته اینکه بازیکن درخواست خروج بدهد هم در روند یک انتقال بی تاثیر نیست.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۳۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • اسطوره در رئال مادرید می‌ماند؛ احتمال بالای تمدید قرارداد لوکا مودریچ برای یک فصل دیگر
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱