Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@20:02:39 GMT

تنبیه عجیب کارکنان یکی از بانک های گرگان!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۳۲۵۹

تنبیه عجیب کارکنان یکی از بانک های گرگان!

خبر تنبیه کارکنان یکی از بانک های گرگان با روش کلاغ پر در خیابان در حالی رسانه ای شد که هنوز هیچ یک از مسئولین استانی نسبت به آن واکنش نشان ندادند، تنبیهی که حتی در مراکز نظامی نیز منسوخ شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  به نقل از پاسرو ؛ در خبرها آمده بود که مسئول یکی از بانکهای استان! برای تنبیه کارکنان خودش از تنبیه کلاغ پر و بشین پاشو استفاده کرده است در حالیکه مردمی که از خیابان رد می شده اند ، نظاره گر این صحنه زشت بودند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گویا برخی از مدیران بانکی ما هنوز در عهد دقیانوس سیر می کنند که از این تنبیهات استفاده می کنند وگرنه سالهاست که مجازاتها نظیر کلاغ پر ، پامرغی و بشین پاشو حتی در مراکز نظامی ممنوع شده است .

در سال 84 با گسترش انتقادات از برخی تنبیهات نامناسب در خدمت سربازی، شماری از این تنبیهات حذف شدند.

بر اساس تصمیم شورای عالی بهداشت نیروهای مسلح و تصویب «سماجا»، کلیه حرکات کلاغ پر، پامرغی، بشین پاشوی مکرر و چمباتمه زدن بیش از پنج دقیقه، در همه مراکز آموزشی سربازان به عنوان تنبیه ممنوع خواهد بود.

بنا بر بررسی شورای عالی بهداشت، این حرکات برای عصب پرونئال مضر بوده و به همین علت، استفاده از این حرکات به عنوان تنبیه، از این به بعد ممنوع بوده و به جای آن از حرکاتی مانند دویدن، طناب زدن، بارفیکس و... استفاده خواهد شد.

این حرکات، سال هاست به عنوان رایج ترین تنبیهات پادگان ها بر سربازان اعمال شده و بعضاً باعث ایجاد آسیب هایی از جمله کمردردهای مزمن و بروز ناهنجاری در ستون فقرات و مهره های گردن و کمر می شد که نهایتاً با این تصمیم شورای عالی بهداشت، اعمال همه این گونه حرکات ممنوع خواهد بود.

حالا چطور یک مسئول بانک!بخود اجازه می دهد با کارمندانش چنین برخوردی کند ، جای سوال و البته تاسف برای این بانک و مدیرانش دارد ؟

تاسف برای مدیران حقوق شهروندان استان گلستان دارد که دم از حقوق شهروندی می زنند اما این موضوع را پیگیری نمی کنند و تاسف برای مسئولان ارشد استان گلستان که در حوزه مدیریتی آنها چنین اتفاقات زشتی می افتد و کسی هم پاسخگو نیست.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۳۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تصادف دلخراش نیسان با موتورسیکلت در بلوار شهید سرشاد صومعه سرا گفت: راکب موتور سیکلت هنگام حرکات نمایشی (تک چرخ زدن) با خودروی نیسان برخورد کرد که پس از انتقال به بیمارستان به علت شدت جراحات جان باخت.
سرهنگ امیر طالبی افزود: راکب موتورسیکلت جوان ۲۱ ساله‌ای بودکه علاوه بر نداشتن گواهینامه از کلاه ایمنی نیز استفاده نکرده بود. 
وی اضافه کرد: دراین حادثه راننده نیسان که تلاش داشت تا با کنترل خودرو به موتور سیکلت برخورد نکند به جدول کنار خیابان برخوردکرد و بار نیسان بر روی راکب موتورسیکلت واژگون شد. 
رییس پلس راهور گیلان تصریح کرد: بر اساس ماده ۲۰۹ آیین نامه راهنمایی و رانندگی، انجام هرگونه حرکات نمایشی (تک چرخ زدن در خیابان‌ها و معابر) خلاف قوانین است.
سرهنگ امیر طالبی همچنین از راکبان موتور سیکلت خواست: هنگام رانندگی از حرکات نمایشی پرهیز کنند ونیز از کلاه ایمنی استفاده کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • چند حقیقت شگفت انگیز درباره کشور هند و فرهنگ مردم آن
  • (ویدئو) ثبت رقص و حرکات پروتئین-لیپید برای اولین بار
  • عجیب‌ترین دستور در یک استان؛ منشی‌های خانم ممنوع شدند!
  • لکوموتیو قطار ترانزیتی افغانستان - ترکیه توقیف شد / کنسرسیوم توسعه ریلی: کارکنان راه آهن در اقدامی عجیب لکوموتیو را از قطار جدا کرده و آن را با خود بردند
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان (فیلم)
  • قطعنامه جانبدارانه و ضد ایرانی پارلمان اروپا | واکنش به حمله اسرائیل؛ فقط تاسف!
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • همایش پر شور و نشاط پیاده روی در گلستان
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت