Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:43:15 GMT

انتشار حاشیه ای از دولتی ها در رسانه دولت

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۳۳۱۸

انتشار حاشیه ای از دولتی ها در رسانه دولت

همزمان با اولین روز هفته سلامت پیش از ظهر امروز زنگ سلامت به صورت متمرکز در دبیرستان شاهد دختران گنبدکاووس نواخته شد اما این مراسم به دلیل دیر رسیدن معاون استاندار به مراسم و ترک آن، انتشار حاشیه ای از دولتی ها در رسانه دولت به همراه داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، مراسم زنگ سلامت به دلیل تاخیر معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس، بدون حضور وی آغاز شد و بعد از حضور فرماندار در جلوی درب دبیرستان محل مراسم و اطلاع از این موضوع ، باعث شد تا فرماندار محل را ترک کند، و حاشیه این حضور و ترک محل مراسم از سوی نماینده ارشد دولت در گنبدکاووس با عنوان "نواختن زنگ سلامت در مدارس گنبد با حواشی همراه شد" در خبرگزاری ایرنا منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر چند باید دید معاون استاندار برای اینکار خود چه دلیلی داشته است.

البته مراسم به قوت خود باقی بود و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس به سخنرانی پرداخت و در سخنانی خطاب به حاضرین با تاکید بر اهمیت امنیت به عنوان یکی از مولفه های اولویت دار در کشور ، امنیت غذایی را یکی از موارد مهم در ابن بخش عنوان کرد.

فرج الله رزاقی تحقق ایده آل ها در حوزه بهداشت و درمان را نیازمند همراهی و مشارکت آحاد جامعه دانست و گفت: در زمینه های مختلف بهداشت عمومی، همه ما باید تلاش کنیم.

وی همچنین اذعان کرد: سلامتی حق همه مردم است و در حوزه دانش آموزان می توان گفت ضامن یادگیری است چرا که سلامتی کمک می کند با امنیت جسمی و روحی مطالعه انجام شودو این بعد رشد کند.

رزاقی در حوزه بزرگسالان نیز تولید کسب و کار و درآمد را منوط به داشتن جسم و روان سالم عنوان کرد.

رئیس شبکه بهداشت گنبدکاووس نیز گفت: تامین منابع مالی یکی از مهمترین مسائل در روند اجرای برنامه ها و تحقق شعار "پوشش همگانی سلامت " می باشد که امسال در هفته سلامت مطرح است.

رضا صابری به اجرای طرح تحول سلامت اشاره کرد و ادامه داد: این طرح مصداقی از اجرای پوشش همگانی سلامت است که به دلیل مشکل تامین منابع استمرار آن با مشکل روبرو شده است.

در ادامه این مراسم زنگ سلامتی با حضور مسئولین شهرستان نواخته شد و از نمایشگاه تغذیه سالم ، تصاویر و نقاشی های دانش آموزان که مرتبط با هفته سلامت بود بازدید شد.

انتهای پیام /

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۳۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۵ درصد جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می‌برند / پوسیدگی دندان؛ شایع‌ترین بیماری بشر

زهرا سیدمعلمی، در نشست مشارکت سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی در ارتقای سلامت دهان و دندان جامعه که در ارتباط با پویش کشوری سلامت دهان و دندان برگزار شد، اظهار کرد: هدف ما در این پویش علاوه بر آگاه سازی مردم درباره سلامت دهان و دندان خود، حساس سازی مسئولین سایر سازمان‌های دولتی و نهادهای مردمی است، تا مشارکت و توجه آنها را به این موضوع مهم جلب کرده و تفاهم و همکاری‌ها در این حوزه بیشتر شود.

وی با بیان اینکه همه افراد در هر دوره‌ای از زندگی با نوعی از بیماری دهان و دندان درگیر هستند، گفت: پوسیدگی دندان و بیماری‌های لثه و بی دندانی از جمله بیماری‌هایی است که در سنین ابتدایی و سپس در میانسالی و پیری شایع می‌شود.

مدیرکل سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت افزود: شایع‌ترین بیماری بشر مربوط به پوسیدگی دندان است و ۴۵ درصد از جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می‌برند.

سیدمعلمی خاطرنشان کرد: میزان پوسیدگی دندان در کودکان ۱۲ ساله ایرانی ۱/۸۴ است یعنی به طور متوسط هر کودک ۱۲ ساله ایرانی نزدیک به ۲ دندان پوسیده دارد. این وضعیت در جهان وضعیت نسبتا خوبی است ولی در سنین میانسالی میزان پوسیدگی در افراد جامعه افزایش می‌یابد.

وی تاکید کرد: باید شاخص پوسیدگی دندان را بهبود ببخشیم و این نیازمند اقدامات پیشگیری هوشمندانه است.

سیدمعلمی ضمن مقایسه اقتصادی بین ارائه مراقبت‌های پیشگیرانه و یا انجام درمان‌های پایه و ارائه درمان‌های پیچیده و پرهزینه، افزود: با انجام اقدامات پیشگیری و درمانی پایه صرفه جویی اقتصادی زیادی در سلامت مردم و نظام سلامت می‌شود.

مدیرکل دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت، توسعه عدالت در سلامت، پایداری ارائه خدمات دندان پزشکی در مناطق محروم، گسترش مراقبت‌های دهان و دندان برای دستیابی به هدف پوشش همگانی سلامت و بهبود سلامت دهان و دندان عموم جامعه را از اهداف دفتر سلامت دهان و دندان وزارت بهداشت عنوان کرد.

سیدمعلمی افزود: برای کاهش پرداخت از جیب مردم در خدمات دندانپزشکی، علاوه بر رایگان کردن این خدمات در روستاها و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر و تعدیل تعرفه‌های دولتی در شهرها، از تلاش‌ها و رایزنی‌ها برای گسترش پوشش بیمه‌ای در خدمات دندان پزشکی خبر داد و گفت: امیدواریم علاوه بر بخش دولتی، دندانپزشکان بخش خصوصی نیز طرف قرارداد بیمه‌های پایه شوند تا بتوانند با کاهش هزینه‌ها به مردم خدمات دندانپزشکی را ارائه کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دیگر خبرها

  • ایجاد داروخانه دولتی ویژه بیماران خاص در کرمانشاه
  • از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • آموزش جنایت و روابط نامشروع ماحصل اخبار حوادث بدون پیوست!
  • این بیماری شایع‌ترین بیماری بشر است
  • ۴۵ درصد جمعیت جهان از پوسیدگی دندان رنج می‌برند / پوسیدگی دندان؛ شایع‌ترین بیماری بشر
  • حاشیه شهربانو منصوریان روی آنتن زنده/ رفتار عجیب در قامت یک مدال‌آور!
  • نشریات دانشجویی قدرت انتشار دستاوردهای علمی را دارند
  • استوری تند و تیز مدیر روابط عمومی سپاهان علیه رسانه فارسی‌زبان خارج از کشور + عکس
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است