Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-04@03:23:41 GMT

عاملان حمله به آمبولانس 115 جیرفت دستگیر شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۳۵۳۶

عاملان حمله به آمبولانس 115 جیرفت دستگیر شدند

ابراهیم محمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: شب گذشته (جمعه) از طریق تماس تلفنی با مرکز پیام اورژانس 115 جیرفت گزارش یک تصادف در روستای حسین آباد دهدار با 2 مصدوم اعلام شد.
وی ادامه داد: بلافاصله نزدیکترین کد آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس از گذشت چند دقیقه فرد تماس گیرنده مجدد با مرکز فوریت های پزشکی جیرفت تماس برقرار و اعلام کرد نیاز به آمبولاس نیست و پس از آن ماموریت لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پس از گذشت 20 دقیقه فرد دیگری تقاضای آمبولانس کرد و مدعی شد تماس گیرنده قبلی رهگذر بوده و مصدومین نیاز به آمبولانس دارند که مجددا آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.
وی گفت: قبل از رسیدن آمبولانس به محل حادثه، افرادی ناشناس در مسیر با پرتاب سنگ به خودرو امدادی حمله ور شدند که موجب شکسته شدن شیشه جلو آمبولانس شده است.
وی ادامه داد: پرسنل اورژانس به علت ناامن بودن منطقه مجبور به ترک محل حادثه شدند و با پلیس تماس گرفته و تقاضای همکاری و پیگیری کردند که با همکاری و پیگیری فرماندهی انتظامی، پرسنل پاسگاه میانچیل سریعا وارد عمل شدند و 2 عامل این حادثه را دستگیر و بازداشت کردند.
3029/7429/7450
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال تصادف خودرو فرماندهی انتظامی مرکز فوریت های پزشکی آمبولانس موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۳۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان

روسای جمهور تاجیکستان و روسیه در تماس تلفنی به رایزنی درباره روابط دوجانبه و همکاری برای مقابله با تهدیدهای مشترک پرداختند.

به گزارش ایسنا، «امامعلی رحمان» رییس‌جمهور تاجیکستان و «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه در تماسی تلفنی به تبادل نظر درباره همکاری میان دو کشور و مقابله با تهدید تروریسم و مهاجرت پرداختند.

در بیانیه کرملین آمده است رؤسای‌جمهور درباره برخی مسائل مربوط به روابط دوجانبه گفتگوی سازنده‌ای داشتند، از جمله درباره همکاری در مبارزه با تهدید تروریسم و مهاجرت.

به گفته کرملین، در این باره توافق شد که سازوکارهای تعامل میان وزارتخانه‌ها و ادارات مربوطه در دو کشور بهبود یابد.

این دو تن همچنین اظهار کردند تلاش‌های شدت‌یافته برخی جریانات برای تشدید تصنعی تنش‌ها بر سر مسئله نیروهای کاری مهاجر، خنثی خواهد شد و این مسائل نمی‌توانند به روابط دوستانه میان دو کشور آسیبی وارد کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان
  • ۷ مصدوم در اثر تصادف رانندگی در مرادلو
  • مصدومیت ۲۳ نفر در تصادفات زنجیره‌ای در زنجان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در خوزستان
  • حمله مسلحانه به خودروی پزشکان در کرخه
  • تصادف در جاده‌های زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • ۱۵ مصدوم در دو حادثه رانندگی در زنجان
  • طالبان حمله تروریستی داعش در ولسوالی گذره را محکوم کرد
  • دستگیری عاملان ایجاد رعب وحشت در باقرشهر
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم