Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز در مراسمی با حضور سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از کارکنان جانباز این واحد دانشگاهی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر فرهنگی اجتماعی واحد گرمسار با تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه، میلاد باسعادت حضرت امام حسین (ع) و روز پاسدار، ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز و میلاد باسعادت حضرت امام زین العابدین (ع)، جانبازان را سند افتخار ملت بزرگ ایران دانست و تاکید کرد: «جانبازان چراغ تابناک ایران اسلامی هستند و نزد خدای بزرگ از جایگاهی خاص برخوردارند و ما به این قهرمانان واقعی دوران دفاع مقدس می‌بالیم و به وجود آنها افتخار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

حجت الاسلام سعدالله حسنی ادامه داد: «جانبازان شهیدان زنده، اسوه صبر، تلاش و مقاومت هستند و گرامیداشت ایثارگری‌ها و رشادت‌های رزمندگان و جانبازان و انتقال آن به نسل آینده از جمله وظایف استادان دانشگاهی و دانشگاهیان که به عنوان الگو در جامعه هستند، به شمار می‌رود.»

حسنی از جانبازان به عنوان الگوی جامعه یاد کرد و افزود: «آنچه امروز با عنوان افتخار در مملکت به وجود آمده است به برکت خون شهدا و همت جانبازان است و ما قدردان این عزیزان هستیم .»

مدیر فرهنگی اجتماعی واحد گرمسار گفت: «فرهنگ ایثار و شهادت باید به عنوان میراثی گرانبها و ارزشمند در در ذهن ملت ایران به ویژه نسل جوان باقی بماند و از هرگونه آفت مصون و در امان باشد که یکی از وظایف دانشگاه‌ها حفظ و اشاعه این ارزشهاست.»

در این مراسم با حضور دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از محمد جورابلو، حسن فائض و اسماعیل سعیدی زاده کارکنان جانباز واحد گرمسار و قادری همسر جانباز یکی از کارکنان با اهدای هدایایی قدردانی شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناروی آنا، مراسم بزرگداشت روز استاد با حضور داریوش جاوید معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در این واحد دانشگاهی برگزار شد.

گفت‌وگوی خبرنگار آنا را با مسئولان دانشگاهی و اعضای هیئت علمی درباره مقام شامخ استاد در ویدئوی زیر ببینید.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجهیزات دفاعی ایران هم‌سطح کشور‌های پیشگام در حوزه جنگ‌افزارسازی است
  • جلسه کمیسیون دائمی هیأت امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد
  • تصویب رشته‌های جدید دانشگاه آزاد نی‌ریز در مقطع دکتری
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • کسب ۴ گواهینامه استاندارد بین‌المللی ISO توسط واحد علوم و تحقیقات
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • فیلم| مقام شامخ استاد از نگاه دانشگاهیان
  • مجالس شهدا میدان مقدس و اطهر حضرت فاطمه(س) است