Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@00:03:31 GMT

اجرای طرح خواهرخواندگی در مدارس دخترانه سلماس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۳۹۰۹

اجرای طرح خواهرخواندگی در مدارس دخترانه سلماس

کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس از اجرای طرح خواهر خواندگی در مدارس دخترانه این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، سوسنبر قهرمان در جلسه اجرای اولین طرح خواهر خواندگی مدارس شهرستان سلماس با اشاره به مزایای این طرح گفت: اجرای طرح خواهر خواندگی، کلید استاندارد سازی یکسان مدارس است بطوریکه مدارس بتوانند از امکانات یکدیگر در امور آموزشی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. استفاده کنند.

قهرمان تصریح کرد: این طرح به منظور رفع مشکل بسیاری از مدارس و استفاده از تجارب آموزشی، پرورشی و ... مدارس خاص در شهرستان عملیاتی می شود و هر مدرسه خاص یا برخوردار به انتخاب خود و با توجه به مشترکات برنامه هایشان یک خواهر خوانده خواهند داشت .

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح بتوانیم کمبودهای مدارس کمتر برخوردار شهرستان از نظر علمی ، آموزشی و پرورشی و ... را نیز برطرف نماییم.

کارشناس امور بانوان اداره آموزش و پرورش سلماس با بیان اینکه طرح " خواهر خواندگی " با استقبال بیشتر ازسوی مدیران مدارس روبرو شده است، تصریح کرد: دستورالعمل اجرایی این طرح بزودی مطابق بخشنامه ارسالی از سوی استان به مدارس ارسال خواهد شد و پس از آن مدارس مشخص شده می توانند در حوزه های مختلف فعالیت های مشترکی با یکدیگر داشته باشند.


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال آذربایجان غربی اداره آموزش و پرورش استاندارد مدارس دخترانه مدرسه موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از واگذاری کلیه امور خدمات مرتبط به سرویس مدارس (مدیریت، بازرسی و نظارت) به شهرداری شیراز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، پیمان باباخانی امروز، ۱۲ اردیبهشت با اعلام این خبر گفت: حسب ابلاغیه از سوی معاونت توسعه و امور شهری، روستایی وزارت کشور و پیرو پیگیری های به عمل آمده در راستای ساماندهی امور سرویس مدارس این کلان شهر، از امسال کلیه امور مرتبط به سرویس مدارس در تمامی مقاطع تحصیلی به سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز واگذار شد.

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز با تقدیر از تعامل و همکاری آموزش وپرورش در سنوات گذشته، برنامه ریزی های انجام شده در خصوص محاسبه نرخ شهریه سرویس مدارس سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ را تشریح کرد.

باباخانی گفت: برنامه ریزی ها و برآوردهای لازم در این خصوص انجام شده و نرخ پیشنهادی برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال شد.

وی با ابراز امیدواری از ساماندهی هرچه بهتر امور مرتبط به سرویس مدارس افزود: شهرداری شیراز در دومین سال متوالی، نرخ پیشنهادی سرویس مدارس را حدود ۶ ماه زودتر از بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید تنظیم و برای تصویب نهایی به شورای اسلامی شهر ارسال می کند.

باباخانی گفت: در راستای تحقق درآمد واقعی و متناسب برای رانندگان سرویس مدارس، محاسبات و برآوردهای دقیق انجام شده و امیدواریم با برنامه ریزی های لازم گام مؤثری جهت ممانعت از تضییع حقوق رانندگان شریف و زحمتکش و همچنین اولیاء دانش آموزان برداشته باشیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز همچنین از آموزش های تخصصی رانندگان سرویس مدارس با همکاری سازمان فنی و حرفه ای خبر داد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نخبه‌پروری در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • واژه ای به نام سمپاد به گوشتان خورده است ..
  • اجرای ۱۵ طرح عمران شهری در سلماس 
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • کیفیت بخشی به مقوله آموزش از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • واگذاری سرویس مدارس شیراز به شهرداری