Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-03-29@13:45:38 GMT

ریزش داربست ساختمان نیمه کاره در میدان کاج سعادت آباد+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۴۰۵۶

ریزش داربست ساختمان نیمه کاره در میدان کاج سعادت آباد+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

در پی ریزش داربست در ساختمانی نیمه کاره حد فاصل میدان کاج و بیمارستان مدرس سعادت آباد، تعدادی زیادی از خودروهای پارک شده دچار خسارت شدند.

ایران آنلاین / این حادثه در ساعت 16:15 امروز شنبه رخ داد و هنوز از آمار مجروحان احتمالی و علت آن خبری منتشر نشده است. 

مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند مرورگر شما از این فرمت پشتیبانی نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمات رسانی ویژه در اولین شب قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سرپرست شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، این ناوگان به منظور تسهیل تردد شب‌زنده‌داران در اولین شب قدر به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، زمان سرویس‌دهی در خطوط درون‌شهری را تا ساعت ۲ بامداد افزایش می‌دهد.

رضا محمدنژاد افزود: بر این اساس، سرویس‌دهی در خطوط ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ متروی تهران از ساعت ۲۲ تا ۲ بامداد روز بعد (شنبه ۱۱ فروردین) با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد. شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: در شب‌های ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان (۱۲ و ۱۴ فروردین ۱۴۰۳) هم سرویس‌دهی شبانه تا ساعت ۲ بامداد با سر فاصله ۳۰ دقیقه انجام می‌شود. رضا محمد نژاد افزود: متروی تهران در شب‌های قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - گلشهر و برعکس، همچنین انشعاب فرودگاه مهرآباد و شهر پرند خدمات‌رسانی شبانه ندارد.

شرکت واحد اتوبوسرانی تهران هم با صدور اطلاعیه‌ای از خدمات‌رسانی ویژه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت به شهروندان در مراسم پرفیض شب‌های قدر خبر داد. روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد برای رفاه حال شرکت‌کنندگان در مراسم شب‌های قدر که ۱۰، ۱۲ و ۱۴ فروردین در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم حسنی برگزار می‌شود، در پایان مراسم خدمات حمل و نقلی از مبادی و مسیر‌های مشخص شده به شرح ذیل، ارائه می‌کند:
مبدا: میدان هادی ساعی - خیابان مدرس مسیر: خانی‌آباد نو - نازی آباد - میدان راه آهن
مبدا: خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد
مبدا: ضلع شمالی حرم - خیابان فداییان اسلام -روبروی بیمارستان فیروزآبادی مسیر: دولت آباد- سیزده آبان- میدان شوش-میدان خراسان- خاوران-شهرک نظامی-زمان آباد
مبدا: ضلع جنوبی حرم- میدان سلمان فارسی- خیابان زهره وند مسیر: کهریزک- باقر شهر
مبدا: گردشی مترو شهرری مسیر: مترو شهرری- میدان هادی ساعی

روابط عمومی سازمان بهشت زهرا هم اعلام کرد در‌های اصلی این آرامستان امشب به مناسبت فرارسیدن شب قدر برای حضور زائران در گلزار مطهر شهدا یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی باز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران هم گفت: آتش‌نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی امشب و دیگر شب‌های قدر به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر مستقر می‌شوند. قدرت‌الله محمدی به شهروندان توصیه کرد در این شب‌ها همه در‌های ورود و خروجی مکان‌های مذهبی را باز بگذارند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا در‌های خروجی اسکان داده شوند.

دیگر خبرها

  • محدود کردن میزان رم مصرفی در قابلیت جدید مرورگر مایکروسافت
  • نارضایتی مردم از افزایش خودسرانه کرایه تاکسی در سنندج+فیلم
  • خدمات رسانی مترو و اتوبوسرانی پایتخت در شب قدر
  • خدمات رسانی ویژه در اولین شب قدر
  • درآمد تیم‌های حاضر در فرمت جدید لیگ قهرمانان اروپا به چه شکلی خواهد بود؟
  • برگزاری مراسم جشن میلاد با سعادت امام حسن (ع) در سقاوه
  • خدمات‌رسانی ویژه اتوبوسرانی در شب های قدر
  • خدمات‌رسانی اتوبوسرانی پایتخت برای مراسم شب‌های قدر
  • کرمان فقط با مردم آباد می‌شود
  • سقوط کارگر جوان از داربست حادثه ساز شد