Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، متن پیام حجت‌‌‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

جناب آقای بشار اسد 

رئیس جمهور عربی سوریه 

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته 

فرارسیدن هفدهم آوریل روز ملی و سالگرد استقلال جمهوری عربی سوریه را به جناب عالی و مردم آن کشور صمیمانه تبریک می‌‌‌گویم.

ملت فداکار سوریه همانطوری که در گذشته برای به دست آوردن استقلال و طرد استعمارگران از کشورشان مجاهدت و جان‌نثاری کردند، امروزه نیز برای خنثی کردن توطئه‌‌‌های دشمنان و نجات کشورشان از شر تروریسم، مبارزه خستگی‌‌‌ناپذیری داشته و هر روز پیروزی جدیدی به دست می‌‌‌آورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمهوری اسلامی ایران نیز در این مبارزه در کنار دولت و ملت سوریه بوده و تا دفع نیروهای شر و بازگرداندن امنیت و ثبات به سراسر جمهوری عربی سوریه به مساعدت‌‌‌های خود ادامه خواهد داد.

امید است به زودی شاهد دستیابی به پیروزی نهایی باشیم. دولت جمهوری اسلامی ایران همانگونه که در مبارزات و مقابله با تروریسم کنار ملت سوریه بوده، آمادگی دارد تا در امر بازسازی سوریه نیز با تمامی امکانات در کنار شما باشد.

از خداوند متعال، سلامتی و موفقیت آن جناب و سربلندی و پیروزی مردم جمهوری عربی سوریه را مسالت دارم.

حسن روحانی 

رئیس جمهوری اسلامی ایران 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران و سوریه حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان با صدور پیامی خطاب به سرلشکر موسوی روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی
فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

وَإِنَّ جُندَنَا لَهُمُ ٱلْغَٰلِبُونَ

بیست و نهم فروردین که در تقویم ملی کشورمان به نام روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسیده، یادآور رشادت‌ها، جانفشانی ها و حماسه آفرینی‌های غرورآفرین بزرگ‌مردان یگان‌های مختلف ارتش همدوش سایر قوای مسلح در حفاظت و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت مرزهای کشور و امنیت آفرینی برای ملت بزرگ ایران است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گلگون کفن و جان برکف ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به جنابعالی و کلیه فرماندهان، نیروها، کارکنان، رزمندگان و جانبازان غیور ارتش و خانواده‌های گرانقدر آنان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از خداوند بزرگ نصرت و دوام عزت و سربلندی کلیه دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه حفاظت و صیانت از کیان ایران عزیز و تداوم خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مسئلت دارم.

حسین امیرعبداللهیان

کد خبر 6081401 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • گرامیداشت سومین سالگرد شهادت سردار محمدحجازی
  • امیرعبداللهیان فرارسیدن روز ارتش را تبریک گفت
  • رئیسی سالروز استقلال زیمبابوه را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان روز ارتش را تبریک گفت
  • امیرعبداللهیان رو ارتش را تبریک گفت
  • پیام وزیر دفاع به ابراهیم رئیسی
  • قدردانی وزیر دفاع از رئیس جمهور در پی عملیات «وعده صادق»
  • وزیر دفاع: از حمایت‌های همه‌جانبه رئیس جمهور در عملیات «وعده صادق» تشکر می‌کنم
  • فرمانده سپاه استان اردبیل روز ارتش را تبریک گفت