Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- جانشین فرمانده کل قوا در ناجا پس از وصول و ملاحظه گزارش نیروی انتظامی از اتفاقات صورت گرفته در یکی از پارک‌های تهران توسط ماموران گشت ارشاد، در یادداشتی پی نوشت کرد: با توجه به گزارش، ضمن رسیدگی کامل به تخلفات انجام شده توسط خاطی، اقدام خلاف قانون فرد مامور هم با سرعت در حوزه تخلفات انتظامی مورد بررسی و اقدام قانونی لازم صورت گرفته و نتیجه گزارش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، عبدالرضا رحمانی‌فضلی پس از وصول و ملاحظه گزارش نیروی انتظامی از اتفاقات صورت گرفته در یکی از پارک‌های تهران توسط ماموران گشت ارشاد، در یادداشتی خطاب به رئیس دفتر جانشینی فرماندهی کل قوا در امور ناجا پی نوشت کرد: ضمن ارج گذاشتن به زحمات شبانه روزی و موثر نیرو‌های خدوم و زحمت کش ناجا که بر کسی پوشیده نیست و ضرورت برخورد با متخلفین به صورت قانونی، اقدامات معدود نیرو‌ها خارج از حوزه اختیارات و قانون موجب خدشه دار شدن تلاش و زحمات همه نیرو‌ها می‌شود.

رحمانی فضلی در ادامه تاکید کرد: با توجه به گزارش، ضمن رسیدگی کامل به تخلفات انجام شده توسط خاطی، اقدام خلاف قانون فرد مامور هم با سرعت در حوزه تخلفات انتظامی مورد بررسی و اقدام قانونی لازم صورت گرفته و نتیجه گزارش شود.

وی یادآور شد: بدیهی است نحوه اقدام و نتیجه با توجه به طرح آن در افکار عمومی، برای عموم منتشر شود.

جانشین فرمانده کل قوا در ناجا خاطرنشان کرد: ضروری است تمهیداتی اندیشیده شود تا این نوع اقدامات صورت نگرفته و با متخلفان به سرعت برخورد شود.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!

به گزارش خبرآنلاین،برج میلاد در اقدامی عجیب در ماه های پایانی سال گذشته فراخوان استخدام داد و با جذب نیروهای جوان و حقوق ۵ میلیون تومانی، از خدمات آنها در ایام پربازدید سال بهره گرفت.

کانال تلگرامی چند ثانیه در خبری نوشت: حالا بعد از پایان تعطیلات عید و کاهش آمار بازدیدکنندگان، نیروهایی که ۲ تا ۳ ماه از جذب آنها گذشته بود از این مجموعه کنار گذاشته و حتی حقوق این افراد نیز پرداخت نشده است!

۴۷۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902798

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • نظارت مأموران محیط زیست آذربایجان‌غربی بر بیش از۷۶۰ هزارهکتار ازمناطق تحت مدیریت
  • نظم‌بخشی به تردد موتورسیکلت‌ها نخستین اقدام موثر هیئت امنای بازار اصفهان است
  • انتقاد تند مدیر سپاهان/ کمیته انضباطی به تخلفات سنگین هواداران پرسپولیس رسیدگی کند
  • اقدام عجیب یک مجموعه شهری معروف پایتخت در جذب نیرو: ۲ ماه کار، بعد اخراج!
  • از خورشید فرار نکنید/ ۴ فایده نور طبیعی که نمی‌دانستید
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • کشف بیش از ۲۷ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هندیجان