Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:32:41 GMT

2 شهید حادثه تروریستی میرجاوه در زاهدان تشییع شدند

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۴۷۱۳

2 شهید حادثه تروریستی میرجاوه در زاهدان تشییع شدند

به گزارش ایرنا پیکر بسیجی شهید زکریا گمشادزهی بعد از مراسم تشییع از مسجد جامع زاهدان برای خاکسپاری به زادگاهش میرجاوه انتقال یافت.
پیکر مطهر پاسدار شهید محمدنور رجبیان نیز از مسجد جامع تا گلزار شهدا بهشت مصطفی زاهدان تشییع و خاکسپاری شد.
استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران دستگاههای اجرایی، علما، ریش سفیدان و بزرگان طوایف و قشرهای مختلف مردم در این مراسم حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا ساعت یک و 30 دقیقه بامداد سه ‌شنبه 28 فروردین‌ یک تیم تروریستی از داخل خاک پاکستان با حمله به برجک مرزبانی ناجا در «میل مرزی89»، قصد تصرف آن را داشتند که با مقاومت شدید نیروهای مرزبانی مستقر در برجک مواجه و با ورود نیروهای احتیاط به منطقه برای کمک به آنان، طی یک درگیری شدید، اقدام قاطعانه و به موقع رزمندگان اسلام تروریست ها را در دستیابی به هدف شوم خود ناکام گذاشتند.
در این درگیری سه نفر از تروریست ‌ها به هلاکت رسیده و تعدادی نیز زخمی و متواری شدند و بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی نیروهای احتیاط با یک تله انفجاری، 2 نفر از رزمندگان دلاور سپاه شهید و 2 نفر دیگر نیز زخمی شدند.
همچنین در حمله ناکام تروریست ‌ها به این برجک، 2 نفر از مرزبانان دلاور نیروی انتظامی به شهادت رسیدند که مراسم تشییع آنان روز گذشته در زاهدان برگزار شد و پیکر این شهدا برای خاکسپاری به مشهد انتقال یافت.
میرجاوه در 75 کیلومتری شرق زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.
3213**3042 **6081
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان سیستان و بلوچستان پاکستان سیستان و بلوچستان مسجد جامع نیروی انتظامی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد

 ۲۲ بهمن ماه سال گذشته بود که اعضای تیم بسکتبال "رستمی" که به نمایندگی از استان قزوین در رقابت‌های لیگ نوجوانان کشور در قم شرکت کرده بودند، در مسیر بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.

این حادثه تلخ زمانی رخ داد که چهار بسکتبالیست کشورمان در شرایطی که به دلیل خرابی خودروی سواری خود در حاشیه جاده ایستاده بودند، بر اثر برخورد یک دستگاه خودرو ۲۰۶ که دچار آتش سوزی شده بود، دچار سانحه شدند.

محمدامین کاظمی و امیرمحمد اردکانی ورزشکارانی بودند که به دلیل مرگ مغزی جان خود را از دست دادند و حالا پس از گذشت بیش از ۲ ماه، امروز پیکر رهام یزدی، سومین بسکتبالیست قزوینی نیز امروز پس از تشییع در بهشت صدر قزوین به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان
  • پیکر بسکتبالیست نوجوان قزوینی تشییع شد
  • پیکر مرتضی شفیعی در اصفهان خاکسپاری شد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد