Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان زنجان که روز پنجشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفته، محمد محمدی قیداری افزود: بهزیستی با ارائه بسته مشوق های جدید کارفرمایی، صاحبان حرفه و مشاغل سعی در تسهیلگری اشتغال معلولان و مددجویان داشته و به ازای هر معلول که نزد کارفرما کار می کند، علاوه بر حق بیمه مبلغی به عنوان یارانه ارتقا کارایی معلولان به کارفرمایان پرداخت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: کارفرمایانی که معلولان را در واحدهای خود بکار گیرند در قبال این تعهد از دریافت یارانه 10 تا 50 در صدی پرداخت حقوق معلولان از سوی بهزیستی استان برخوردار خواهند شد.
این مسئول ادامه داد: بر این اساس بهزیستی تنها نقش آماده‌سازی در زمینه‌ اشتغال مددجویان و ارایه راهبرد در امر تسهیل گری را دارد و در این راستا برنامه‌ ساماندهی فرآیند اشتغال آنها از جمله برنامه‌ریزی، آماده‌سازی مددجو، خدمات مددکاری و تثبیت شغل را اجرا می کند.
وی خاطرنشان کرد: کارفرمایان مناطق محروم و روستایی نیز در صورت ارائه طرحهایی با توجیه فنی و بکارگیری نیرو از جامعه هدف بهزیستی، می‌توانند از منابع مالی ثابت و سرمایه در گردش صندوق توسعه ملی برخوردار شوند.
محمدی افزود: هم اکنون 53 کارفرما در راستای ایجاد اشتغال پایدار و استفاده از تسهیلات جهت شرایط بهتر برای افراد معلول و خانوادهای انها با بهزیستی استان همکاری می کنند.
وی اظهار کرد: آندسته از جامعه هدف که طرح شغلی تدوین کرده و از مدیریت منابع مالی برخوردارند، از جانب بهزیستی برای دریافت تسهیلات که منابع قرض الحسنه بانکی است معرفی می‌شوند.
مدیرکل بهزیستی استان خاطر نشان کرد: بهزیستی یک نهاد حمایتی و توانمندساز بوده و خروج سالانه 10 درصد از مددجویان را از چرخه حمایتی خود در دستور کار دارد.
به گفته وی، بهزیستی استان از کارفرمایانی که زمینه اشتغال معلولان، مددجویان و جامعه هدف را فراهم می نمایند، حمایت می کند.
به گزارش ایرنا، هم اکنون 23 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی استان زنجان هستند.
7320/8068
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 بهزیستی حقوق روابط عمومی قرض الحسنه معلولان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز

به گزارش خبرگزاری مهر، وجیهه محمدی فلاح گفت: در ماه مبارک رمضان امسال بیش از هشت میلیارد ریال فطریه توسط بهزیستی البرز از مراکز دولتی و غیر دولتی و مؤسسات خیریه، با نظارت و پیگیری ادارات بهزیستی در شهرستان‌های استان جمع‌آوری شده و اولویت به اختصاص دادن فطریه به نیازمندان همان منطقه و محله بوده است.

مدیرکل بهزیستی استان البرز بیان کرد: همچنین در طول ماه مبارک رمضان و در قالب پویش سراسری مثبت ماه و اجرای برنامه‌های افطاری با کمک خیران و نیکوکاران و مؤسسات خیریه مبلغ ۶ میلیارد ریال جذب نقدی و ۴۲ میلیارد ریال مشارکت غیر نقدی که در مجموع ۴۸ میلیارد ریال می‌شود، جمع آوری شد.

وی با تاکید بر اینکه فطریه جمع‌آوری شده در هر سال بر اساس موازین و دستورالعمل‌های شرعی در سریع‌ترین زمان ممکن در راستای دستگیری از نیازمندان واقعی هزینه می‌شود، عنوان کرد: مبالغ نقدی جمع آوری شده برای تأمین مایحتایج معلولان، کودکان بی سرپرست و بد سرپرست، زنان سرپرست خانوار و همچنین آسیب دیدگان اجتماعی هزینه شده است.

محمدی فلاح در پایان ضمن قدردانی از همه مردم شریف استان البرز و نیکوکاران که با عمل به وظیفه اجتماعی خود دست بهزیستی را در رفع گوشه‌ای از نیازهای جامعه هدف گرفته‌اند، مطرح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و تنگناهای معیشتی خانواده‌های تحت پوشش همچنان نیازمند یاری خیران استان هستیم.

کد خبر 6086841

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • احداث ۴۰۰ واحد مسکن برای مددجویان بهزیستی استان اردبیل
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • ۷۵۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان ایلام پرداخت شد
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • واریز ۸۵۰ هزار تومان به حساب معلولان دهک سوم خراسان‌رضوی
  • ۶۷ هزار نفر مستمری بگیر زیر پوشش بهزیستی آذربایجان‌غربی
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • گرمای جنوب کرمان رسید، کولر‌های مددجویان بهزیستی نرسید