Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@02:58:42 GMT

جبهه مقاومت با اقتدار بر جریان تکفیر فائق است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۴۸۴۳

جبهه مقاومت با اقتدار بر جریان تکفیر فائق است

به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله عبدالنبی نمازی شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان کاشان بیان کرد: امروز جبهه کفر بر علیه اسلام جنگ تمام عیاری به راه انداخته که تنها محدود به فعالیت نظامی نیست و در زمینه های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و تبلیغاتی نیز جریان دارد.
وی افزود: همه جبهه کفر بر این اساس برای ساقط کردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با یکدیگر متحد شدند اما انقلاب در حال صدور به سایر کشورهای جهان می باشد و بر اساس وعده های الهی، پیروز نهایی این مبارزه اسلام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به الزامات خدمت رسانی به مردم گفت: مشکل امروز جامعه بشری هوس های دنیایی مانند پول است اما مدیران و مسئولان در نظام توحیدی باید اهل پاکی و تقوا بوده و نباید هوس دنیا، پست و مقام داشته باشند.
او طهارت و تقوا را به عنوان شاخص متمایز کننده نظام توحیدی با دیگر نظام ها در جهان عنوان و اضافه کرد: همواره انسان های شایسته در نظام های الهی بر مردم حکومت می کنند، در حالی که در نظام های غیر توحیدی افرادی خبیث و خطرناک در راس کشور قرار گرفتند.
آیت الله نمازی بیان کرد: مدیران و مسئولان باید هوای نفس خود را مدیریت کنند چرا که جاذبه های دنیا خیره کننده اما زودگذر هستند و افراد پارسا و باتقوا باید در برابر این جاذبه های دروغین مقاومت کنند.
وی با تاکید بر تداوم راه شهیدان گفت: آن انسان های والا مقام با فداکاری و از خودگذشتگی در راه اسلام به شهادت رسیدند و نسل امروز به عنوان بازماندگان کاروان شهیدان، باید فارغ از جاذبه های دنیایی در راه اعتلای دین مبین اسلام گام بردارند.
6136/8123
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 پول جهان خدمت رسانی به مردم عضو مجلس خبرگان رهبری کشورهای جهان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجوگفت : اختلاف نظر در مجلس تا زمانی که به پیشرفت قانون‌گذاری و حل مشکلات مردم کمک کند، مثبت است.

وی افزود: تنوع افکار و تضارب آرا، ایرادات قوانین را به حداقل می‌رساند و کارایی آن‌ها را افزایش می‌دهد و مشکل زمانی به وجود می‌آید که اختلاف نظر به بن‌بست و عدم پیشرفت کار منجر شود.

عباسی اظهار داشت : وظیفه اصلی مجلس، قانون‌گذاری و نظارت بر عملکرد دولت است، نه پرداختن به حاشیه‌ها و مسائل فرعی است و باید وحدت و انسجام در مجلس برای حل مشکلات مردم وجود داشته باشد.

وی افزود : تغییر در هیئت رئیسه مجلس امری طبیعی است و نمایندگان جدید با دیدگاه‌های تازه می‌توانند در راس مجلس قرار بگیرند.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : احتمال اینکه یک گروه به تنهایی ریاست مجلس را تعیین کند بعید است و اتحاد گروه‌ها برای این کار لازم است.

دیگر خبرها

  • رونمایی از جبهه جدید مقاومت + فیلم
  • چرا کشوری مثل مصر سریال "حشاشین" را ساخت؟
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • چرا کشوری مثل مصر سریال حشاشین را ساخت؟
  • عباسی: تضارب آرا در مجلس، طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است / وحدت در حل مشکلات و اقتدار نظام اولویت اصلی + فیلم
  • عباسی: : تضارب آرا در مجلس امری طبیعی و لازم برای قانون‌گذاری بهتر است/ وحدت در حل مشکلات مردم و اقتدار نظام اولویت اصلی مجلس است + فیلم
  • بیداری دنیا در قبال مسئله فلسطین مرهون جبهه مقاومت است
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند