Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@16:16:12 GMT

گذار از بانکداری سنتی به بانکداری اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۴۹۱۸

گذار از بانکداری سنتی به بانکداری اجتماعی

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست به نقل از روابط عمومی بانک قرض الحسنه رسالت؛ محمدحسین حسین زاده در جمع مدیران ستادی واستانی بانک گفت: توسعه بانکداری اجتماعی، انتقال مستمرو تدریجی کانون های شماره دار به کانون های مقصد و کنترل منابع و مصارف از جمله مهمترین برنامه های بانک قرض الحسنه رسالت در سال جاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی به شکل گیری کانون های همیاری اجتماعی و سازمانی اشاره کرد و گفت: ایده آل بانک قرض الحسنه رسالت تشکیل کانون های همیاری اجتماعی است.
 
حسین زاده راه اندازی واحد بام وو حوزه ویژه بانکداری اجتماعی در استان ها، ایجاد کانون های ویژه شماره دار در هر شعبه، راه اندازی گرایش های بانکداری اجتماعی ، ایجاد کانون های شماره دار گرایش ها، فعال کردن کانون های همکاران سازمان ها، فعال کردن انجمن (کانون های مشاوره و تسهیلگری)، شکل گیری و رونق کانون های همیاری اجتماعی ودر نهایت انتقال مستمر و تدریجی اعضای کانون های شماره دار به کانون های مقصد را از جمله مراحل اصلی دوره گذار از بانکداری سنتی به بانکداری اجتماعی عنوان کرد.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم

گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان به‌عنوان یکی از زیست‌گاه‌های این گونه نادر و ارزشمند توسط حامد قربان‌پور محیط‌بان این منطقه به تصویر کشیده شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • بهره مندی بیش از ۱۲ هزار روستایی گلستان از تسهیلات قرض‌الحسنه
  • افزایش سهم بازار هدف غایی صنعت بانکداری است
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • گشت و گذار خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + فیلم
  • دریافت وام ۳۰۰ میلیونی با نصب همراه بانک رسالت ایفون
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت