Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدال کمیته انجمن های ملی (CNS) به رسم تمجید از افرادی که در طی سال‌های توانسته اند نقشی برجسته و تاثیر گذار در جمعیت‌ها و گروه های منتسب به بنیاد بین الملل پوکی استخوان (IOF) ایفا نمایند اهدا می شود. این اثرگذاری با شرکت فعال در برنامه ها و فعالیتهای این بنیاد و با هدف نشر و اجرای پیام IOF در سطح ملی تعریف می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، مدال کمیته انجمن های ملی (CNS) در سال ۲۰۱۸ در طی کنگره جهانی پوکی استخوان، استئوآرتریت و بیماری‌های عضلانی اسکلتی در شهر کراکف لهستان به دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت و نائب رئیس کمیته ملی بیماری های غیرواگیر اهدا شد.

این جایزه توسط دکتر جان ایوز رجیستنر، رئیس CNS، به دکتر لاریجانی اهدا گردید. وی در مراسم اهدای جایزه گفت: باعث افتخار است که این جایزه با ارزش را به دکتر لاریجانی اهدا کنم چرا که وی دانشمند برجسته بین المللی است که سهم بالایی از فعالیت های خود را به درمان بیماران پوکی استخوان در ایران اختصاص داده است.

رئیس CNS اضافه کرد: بخاطر فعالیت ها و هدایتهای ایشان، پژوهش ها و برنامه های آموزشی گسترده ای در سطح ملی توسط پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به منظور افزایش آگاهی و دانش عموم و فعالان حوزه پزشکی در رابطه با پوکی استخوان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دستاوردهای مهم و با ارزش این پژوهشگاه، تعیین بار بیماری‌ها است. فعالیتهای درخشان این مرکز در روز جهانی پوکی استخوان با هدف گسترش پیام بنیاد بین المللی پوکی استخوان برای افزایش آگاهی در جهان بسیار حائز اهمیت است.

گفتنی است پژوهشگاه علوم غدد متابولیسم دانشگاه علوم پزشکی تهران، یکی از اعضای فعال CNS و اصلی ترین مرکز ایرانی فعال در حوزه پوکی استخوان است که دکتر لاریجانی بنیانگذار و رییس آن می باشد. این پژوهشگاه در زمینه تحقیقات پایه، بالینی و بین رشته‌ای و همچنین آموزش جامعه پزشکی و افزایش آگاهی عموم در این حوزه فعالیت دارد.

در پایگاه بنیاد بین الملل پوکی استخوان (IOF) ضمن اشاره به سوابق علمی و اجرایی دکتر لاریجانی آمده است که در دو دهه گذشته، توسعه انتقال دانش در حوزه پزشکی و نزدیکتر نمودن علوم پایه و بالینی بخصوص در حوزه دیابت، پوکی استخوان و سایر بیماری‌های غیرواگیر سر لوحه برنامه های پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم بوده است. اخیرا بعنوان نایب رییس کمیته بیماری‌های غیرواگیر کشوری، دکتر لاریجانی توانسته نقش موثری در طراحی و اجرای سیاستهای چندوجهی در سطح ملی با هدف کنترل و کاهش بار بیماری‌ها که پیش بینی شده تاثیر به سرایی در سرنوشت کشور در آینده داشته است ایفا کند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۴۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند

صباغیان قائم مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی (ع) ۶۱۲ سری جهیزیه به ارزش ۲۱ میلیارد تومان و هزار و ۱۸۴ قلم لوازم ضروری به ارزش ۴ میلیارد تومان تهیه و بین نیازمندان استان توزیع می‌شود.

او با بیان اینکه  هر سری جهیزیه شامل یخچال، تلویزیون، ماشین‌ لباسشویی، جاروبرقی و اجاق گاز است افزود: به طور میانگین ارزش هر سری ۳۵ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید

توزیع ۲۰ سری جهیزیه بین زوجین کم برخوردار در خراسان جنوبی

صباغیان بیان کرد: از ابتدای پارسال تاکنون، هزار و ۲۶۴ سری جهیزیه به ارزش ۴۰ میلیارد تومان و ۴ هزار و ۷۲۷ قلم لوازم ضروری به ارزش ۱۶ میلیارد تومان با مشارکت خیران و اعتبارات کمیته امداد تهیه و بین نیازمندان تحت حمایت استان توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اهدای ۳۵ سری جهاز به نو عروسان کمیته امداد امام اشنویه
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • اهدای یک جایزه ویژه به نویسنده «داستان آمریکایی»
  • اهدای ۱۷۹۶ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • اهدای ۱۷۹۴ سری جهیزیه و لوازم ضروری به نوعروسان نیازمند
  • مشخصات بهترین قرص پوکی استخوان و تقویت مفصل
  • چگونه با کودکان درباره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • چگونه با کودکان در باره بیماری صعب‌العلاج والدین صحبت کنیم؟
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی طی سال گذشته
  • حضور تیم های خارجی در مسابقات کوراش اسفراین