Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@16:03:13 GMT

مهدی تاج دست در دست جناب خان!

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۵۳۷۸

مهدی تاج دست در دست جناب خان!

به گزارش پارس نیوز، 

صفحه اینستاگرام رسمی برنامه «خندوانه» از دیدار مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال با تهیه کننده این برنامه خبر داد.

سیدعلی احمدی، تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» امروز به همراه محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت محبوب جناب‌خان در این دیدار که در دفتر رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد، حضور داشتند.

در این دیدار، تهیه‌کننده «خندوانه» طرح عوامل ساخت این برنامه مبنی بر حمایت از تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 را به اطلاع ریاست فدراسیون فوتبال رساند و گفت: «برنامه‌ریزی جهت آغاز پخش دوباره «خندوانه» از مدت‌ها پیش آغاز شده و خوشحالیم دور جدید پخش این برنامه،با رقابت‌های جام جهانی 2018 روسیه تقارن پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

احمدی تصریح کرد: «برنامه «خندوانه» مانند گذشته تلاش می‌کند فضای پرنشاطی را برای خانواده‌های ایرانی فراهم سازد و از آنجا که بحث تیم ملی در این روزها در بالاترین سطح علاقه برای هموطنان عزیزمان قرار دارد،جام جهانی به استودیوی خندوانه راه خواهد یافت.»

محمد بحرانی، صداپیشه شخصیت جناب‌خان هم در این دیدار گفت: «جناب‌خان پس از یک سال و نیم دوری به روی آنتن برمی‌گردد و اینکه این مساله با حضور وی در نقش هواداری تیم ملی ایران همراه شود،اتفاق مهمی است.بر این اساس،تلاش می‌کنیم در نهایت در آن روزها و شب های سرنوشت ساز حضور تیم ملی در روسیه،لحظات خاطره انگیزی را برای مردم خلق کنیم.»

او افزود: «به عنوان یک فوتبالی می گویم تیم ملی در این سال ها هرگز در شرایطی قرار نداشته که امروز قرار دارد.این موضوع جای تبریک و مباهات به مردم و خانواده فوتبال کشور را دارد.امروز می بینیم که در افکار عمومی صحبت از صعود تیم ملی در گروه به این دشواری می‌شود و این نشان دهنده قدرت تیم ملی ماست. امیدوارم همه در کنار هم در حمایت از تیم ملی گام برداریم.»

رییس فدراسیون فوتبال ضمن تقدیر از عملکرد تیم تهیه و ساخت برنامه «خندوانه» در سال‌های اخیرعنوان کرد: «نه به عنوان عضوی از خانواده فوتبال، بلکه شخصا بر این باورم ساخت برنامه‌هایی نظیر «خندوانه»، اتفاق بزرگ و مبارکی در رسانه ملی است. آمارها خود گویای همه چیز هستند که وقتی برنامه‌ای نظیر «خندوانه» روی آنتن می‌رود چه مخاطب عظیمی از جعبه جادویی نظاره‌گر این برنامه می‌شوند.»

او افزود:تقارن شروع دوباره پخش برنامه خندوانه با آغاز جام جهانی را به فال نیک می گیرم و امیدوارم این سری از خندوانه هم مورد استقبال مخاطبان قرار بگیرد. قطعا فدراسیون فوتبال هم در این مسیر همراه و همگام با خندوانه گام برمی‌دارد.

57243

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: مهدی تاج فدراسیون فوتبال فوتبال تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی روسیه تیم ملی تیم ملی ایران خانواده رسانه ملی فوتبال پارس استادیوم خندوانه پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۵۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسمی فدراسیون فوتبال، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رأی خود را درباره باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که به شرح زیر است.

در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم به توقف رسیدگی در خصوص شکایت باشگاه پرسپولیس تهران علیه باشگاه آلومینیوم اراک مبنی بر عدم برقراری نظم در بازی مورخ ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۲ و همچنین رد شکایت باشگاه تجدیدنظرخواه نسبت به عملکرد داور مسابقه صادر گردیده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رأی صادره، ایراد و اعتراض مؤثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید به عمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تأیید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

کد خبر 6095279

دیگر خبرها

  • برنامه‌های رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع) اعلام شد
  • سوگنامه رادیو ویژه شهادت امام صادق (ع)
  • اعلام رای کمیته استیناف درباره پرسپولیس
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • ورودرئیس فدراسیون فوتبال به کرمان
  • نویسنده «نون‌خ‌۵» تحقیقات جدی درباره محیط‌زیست و کولبر‌ها انجام داد
  • ویسی به کمیته انضباطی احضار شد
  • محرومیت چند مدیر و مدیر برنامه از فصل آینده در فوتبال ایران
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • «خالد» ‌جلوی‌ دوربین رفت