Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-03-19@10:59:26 GMT

ماندگاری هنر در گرو بیان نیازهای جامعه است

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۵۸۴۶

ماندگاری هنر در گرو بیان نیازهای جامعه است

به گزارش ایرنا، مجید خورشیدی روز سه‌ شنبه در آیین اختتامیه هفته هنر انقلاب در استان بوشهر افزود: هرکس قصد مانایی اندیشه خود را دارد باید آن را به زبان هنر به جامعه ارائه کند.
وی بیان کرد: مانایی هنر نیز نیازمند این است که هنرمند خلق آثار خود را با نیازهای جامعه مطبق کند و بتواند با مخاطب‌شناسی خود را به مخاطبان نزدیک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خورشیدی ادامه داد: عظمت هنر این است که به مانایی چهره‌ها و اندیشه‌ها در طول تاریخ کمک کرده است و چنانچه قوم و یا گروهی در تاریخ ماندگار می‌شود نیز این امر در سایه وجود هنر بوده است.
وی با اشاره به اهمیت هنر در شناختن تاریخ اظهارکرد: در صورت نبود هنر جامعه بخوبی نمی توانست شناخت مناسبی از تاریخ پیدا کند.
خورشیدی با اشاره به اینکه بسیاری از موضوع های تاریخی با هنر به ما انتقال یافته است اظهار کرد: چنانچه بخواهیم اندیشه این نسل را به نسل‌های بعد منتقل کنیم راهی جز آراستن اندیشه امروز به هنر نداریم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: هنر باید فرانسلی و نگاه به آینده داشته باشد و خاص لحظه بیان نباشد زیرا اگر هنر به تنگناهای یک روز یا یک سال محدود شود به مانایی هنر بی‌توجهی می شود.
خورشیدی همچنین با اشاره به اینکه شهید آوینی بخوبی توانست هنر عصر خود را به نسل‌های بعد منتقل کند، افزود: افراد جوانی که جنگ را ندیده‌اند، با تصاویر و صدای آوینی بخوبی در جریان وضعیت دفاع مقدس قرار گرفتند.
وی یادآور شد: شهید آوینی به زیبایی راوی فتح بود و دفاع مقدس را برای آیندگان به بیان هنری ارائه کرد.
خورشیدی همچنین با تاکید بر حمایت از هنرمندان ادامه داد: در این ارتباط با همه ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم برای توسعه و ارتقای وضعیت هنر در استان بوشهر تلاش کنیم که با کمک هنرمندان بطور قطع می توان به اهداف مورد نظر این حوزه دست یافت.
7212/6043**
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 استان بوشهر انقلاب جامعه دفاع مقدس معاون سیاسی امنیتی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون

امتداد - رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اعلام داشت در سیاست های ارزی بانک توجه ویژه ای برای نیازهای بخش تعاون گردیده است.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سید باقر فتاحی رییس هیات مدیره بانک توسعه تعاون در آخرین جلسه شورای سیاست گذاری ارزی در سال ۱۴۰۲ اظهار داشت: شبکه بانکی اهداف و راهبردهای متنوعی برای ارتقای سطح فعالیت ارزی داشته است و عملیات ارزی به عنوان یکی از محورهای رقابتی میان بانکها نیز مطرح است.

وی افزود: بانکها همواره در تلاش هستند تا با ارائه خدمات ارزی به مشتریان موجبات تکمیل سبد خدمات بانکی را فراهم آورند و مشتریانی که عملیات ریالی آنها نزد بانک است عملیات ارزی را نیز از بانک دریافت نمایند.
فتاحی تاکید کرد: بانک توسعه تعاون از سالهای ابتدایی تاسیس واحد بین الملل و فعالیت ارزی را داشته است و زمانی حجم عملیات ارزی بانک در سطح قدیمی ترین بانکهای شبکه بانکی شد ، در حال حاضر پس از چندین سال تجربه، ارکان ارزی بانک در پی آن هستند تا حضوری موثر در سطح شبکه بانکی داشته باشند.
وی ادامه داد: تدوین سیاست های ارزی با رویکرد حمایت از بخش تعاون صورت پذیرفته است، این سیاست ها خط مشی و راهکارها و چارچوبها را برای واحدها و شعب ارزی بانک مشخص نموده است.
نعمت اله رضایی عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون گفت: در حال حاضر ۲۰ شعبه ارزی در این بانک فعال است، با تدابیر و برنامه های متنوعی در تلاش هستیم تا پوشش خدمات ارزی را گسترش دهیم.
رضایی گفت: فعالیت ارزی بخش مهمی از اقتصاد است، تولید کنندگان و تعاونگران عمدتا با نیازهای ارزی مواجه هستند، بانک توسعه تعاون به عنوان نهاد مالی بخش تعاون این اراده را دارد تا در تامین نیازهای ارزی بخش نقش اصلی را بر عهده گیرد.
وی تصریح نمود: امور بین الملل و ارکان ارزی بانک نقش مهمی در برنامه های تحولی بانک توسعه تعاون بر عهده دارند، لذا تدابیر و الزامات مورد نیاز برای گسترش فعالیت ارزی بانک مورد توجه است.
در این جلسه مصیب کرمی مدیر امور بین الملل بانک توسعه تعاون ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص عملکرد حوزه ارزی و بین الملل بانک در سال ۱۴۰۲ نسبت به ارائه گزارشی در خصوص عملکرد شعب به تفکیک اقدام نموده و در انتها حجم درآمدهای ریالی ناشی از عملیات ارزی مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت. طی این جلسه سیاستهای ارزی بانک در سال ۱۴۰۳ تصویب شد.
همچنین معاونین مدیرعامل ، نادر حسن پور مشاور مدیرعامل در امور بین الملل ، سهیل رحیمی مدیرعامل شرکت صرافی بانک، روسای ادارات کل تطبیق و ریسک نیز نکات و مطالبی در خصوص موضوعات جلسه مطرح نمودند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • راز ماندگاری آثار هنری خلاقیت و ابداع است/ هنرمند باید مهر و امضای خودش را داشته باشد
  • افتتاح پست خدمات سفر‌های نوروزی در پارک باباامان بجنورد
  • تجلیل از پرچمداران دین و اندیشه در خوی
  • راز و نیازهای رمضانی علی اکبر قلیچ با «انرژی مثبت»
  • خبرگزاری مهر جسورانه در راستای نیازهای جامعه حرکت کرده است
  • شورای فرهنگ عمومی به دنبال حفظ وحدت و همدلی در جامعه است
  • ۶ نکته بسیار مهم پیش از خرید لیفتراک و جرثقیل
  • توجه به نیازهای بخش تعاون در سیاست های ارزی بانک توسعه تعاون
  • وزارت بهداشت فقط تأمین‌کننده ۲۵ درصد سلامت جامعه است
  • تبیین طرح «زندگی با آیه‌ها» برای مبلغان آبادانی