Web Analytics Made Easy - Statcounter

داریوش جهانبخش در گفت‌وگو باخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ؛ ؛به جمعیت ساکن در شهر مادوان اشاره کرد و گفت: طبق سرشماری سال 95 جمعیت این شهر 18 هزار و 700 نفر اعلام شد اما بالغ بر 20 هزار نفر در شهر مادوان خدمات دریافت می‌کنند.
شهردار مادوان با اشاره به اقدامات رضایت‌بخش در سال گذشته افزود: 40 درصد بودجه اختصاصی به این شهرداری را برای کارهای عمرانی در نظر گرفتیم و در تلاش هستیم با افزایش بودجه عمرانی، مادوان را به کارگاهی عمرانی تبدیل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: ساختمان آتش‌نشانی یکی از ضروریات شهر مادوان بود که در همین راستا مبلغ 500 میلیون تومان برای تکمیل ساختمان آتش‌نشانی اختصاص داده شد، همچنین برای دفع آب‌های سطحی نیز مبلغی در نظر گرفته شده است. این مسؤول با بیان اینکه 22 میلیارد ریال طرح عمرانی در این شهر اجرا می‌شود، گفت: پرداخت 50 درصد بدهی شهرداری به پیمانکاران دیگر اقدامات مهم و ارزشمندی بود که شهرداری مادوان انجام داده است.
جهانبخش در بخش دیگری از سخنان خود بر لزوم همکاری مردم برای ساماندهی زباله‌‌ها و بهبود سیمای شهر تأکید کرد و گفت: بعضا دیده می‌شود تالارهای سطح شهر، زباله‌ها خود را در شهر مادوان رها می‌کنند که امیدوارم مسؤولان نسبت به این معضل تدبیری اندیشه کنند.
وی در پایان تصریح کرد: شهرداری مادوان ساماندهی زباله‌ها در مساحت 18 هکتار را در دوپشته دشت‌روم انجام داده است.
انتهای پیام/غ   ارائه خدمات به 20 هزار نفر در شهر مادوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۶۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد

به گزارش همشهری آنلاین ، بیمه مرکزی البته تأکید کرده بود که بدهی جریمه‌های راهنمایی و رانندگی ربطی به بیمه‌ها ندارد و فقط بدهی عوارض آزادراهی و بزرگراهی در صدور بیمه‌نامه شخص ثالث بررسی می‌شود.

این بخشنامه البته واکنش های متعددی را درباره کاهش آمار بیمه شخص ثالث را به همراه داشت و نامه ‌نگاری هایی درباره لغو این شرط با وزیر اقتصاد انجام شده بود.

برهمین اساس نیز رئیس کل بیمه مرکزی در بخشنامه ای به صنعت بیمه شرط صدور بیمه نامه شخص ثالث بعد از تسویه بدهی عوارض آزادراهی را لغو و تأکید کرد: شرط اخذ مفاصاحساب بدهی‌های ناشی از عوارض آزادراهی از متقاضیان خدمات بیمه شخص ثالث توسط شرکت‌های بیمه گر لغو شد.

کد خبر 848433 منبع: تسنیم برچسب‌ها بیمه شخص ثالث خبر مهم خودرو - ایرانی

دیگر خبرها

  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالث
  • شرط پرداخت عوارض آزادراه برای بیمه شخص ثالت حذف شد
  • لغو شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • حذف شرط پرداخت عوارض آزادراهی برای صدور بیمه شخص ثالث
  • پرداخت عوارض آزادراهی دیگر شرط صدور بیمه‌نامه نیست
  • واکنش شهرداری تهران به ارقام خرید پسماند خشک در قالب نوماند
  • ۷۰ درصد پسماند‌ها در کشور به صورت غیر اصولی دفن می‌شود
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ٤٠ هزار میلیارد تومان از بدهی‌های صنعت برق از طریق بورس