Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@23:23:54 GMT

اجرای 5 پروژه عمرانی در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۶۳۶۴

اجرای 5 پروژه عمرانی در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران ازاجرای 5 پروژه عمرانی باهزینه۱۱میلیارد و یکصدمیلیون ریال درشهرک صنعتی مرزن آبادچالوس خبرداد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران،سیدمصطفی موسوی در جلسه بررسی موانع ومشکلات بخش  تولیدکه با حضور محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، محمودی مدیرکل تأمین اجتماعی استان، زندی فرماندار چالوس و جمعی از مسئولین شهرستانی درشهرک صنعتی مرزن آباد چالوس برگزارشد گفت:یکی ازاقدامات مهم واثرگذار در راستای حمایت ازتولیدوصنعت وکالای ایرانی،حضورمسئولین دراین بخش است که ازابتدای سالجاری،بازدیدهای مشترک مدیران دستگاههای اجرایی،بانکهای عامل ورئیس خانه صنعت،درقالب کلینیک صنعتی اجرامیشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران بااشاره به اینکه اجراوتکمیل زیرساخت،مهم‌ترین رسالت وبرنامه شرکت درسالجاری است اظهار داشت:اقدامات مؤثری دراجرای زیرساخت شهرک صنعتی مرزن آبادچالوس انجام شده است.

موسوی تصریح کرد پروژه های گازرسانی مبلغ    1800میلیون ریال،ساخت آشیانه آتشنشانی 2500 میلیون ریال،خریدماشین آتشنشانی2600میلیون ریال،روشنایی معابر2100میلیونریالواجرایفیبرنوریباهزینه2100میلیونریالدرشهرک صنعتی مرزن آبادبه اتمام رسیده است.

وی بیان داشت:تأمین آب مورد نیاز این شهرک صنعتی،یکی ازاقدامات مهم شرکت بوده که باتوجه به برگزاری جلسات بافرماندار و مسئولین شهرستانی،مقررگردیدشرکت شهرکهای صنعتی استان مخزن آب شهرک صنعتی رادراختیارشرکت آبفای شهری قرار داده و شرکت آبفا نیز آب مورد نیاز واحدهای تولیدی را تأمین نمایدکه برهمین اساس،درراستای اجرای پروژه خط انتقال آب 5000 مترلوله دراختیار شرکت آبفاقرار گیرد که 3000   مترخریداری شده و 2000متردیگرنیزتاپایان هفته،دراختیارشرکت آبفای شهری قرارخواهدگرفت.

موسوی ادامه داد:برای خرید ۵۰۰۰ متر لوله بمنظوراجرای خط انتقال آب واحدهای تولیدی درشهرک صنعتی مرزن آباد چالوس مبلغ 2100 میلیون ریال هزینه شده است.

لازم به توضیح است، مسئولین استانی و شهرستانی در قالب کلینیک صنعت، از 4 واحد تولیدی الماس رویان پارس تولیدکننده تجهیزات دندان پزشکی، پاک کاغذ سبز تولیدکننده ظروف یکبار مصرف، مقاوم آفرین علم تولیدکننده پوششهای سقفی و ناب استیل تولیدکننده هود و گاز در شهرک صنعتی مرزن آباد چالوس بازدید کردند.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت روابط عمومی روشنایی صنعت گاز موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۶۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ردایی عصر شنبه در گفت وگو با خبرنگاران میزان بودجه شهری را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: ۵۲ درصد بودجه عمرانی و مابقی جاری است.

وی با اظهار این که در سال جاری شش واحد مغاز ه برای تعریض خیابان مرکز شهر تملک می‌شود، افزود: همچنین بعد از سه دهه توانستیم کل خیابان‌های سطح شهر را آسفالت کنید.

وی از مرزن آباد به عنوان دروازه ورودی استان یاد کرد و معدن مرزن کوه را چالش اصلی در شهر ذکر کرد و گفت: مسؤولان برای آن که جلوی فعالیت کارخانه معدن را بگیرند، وعده داده اند زیرا این مکان برای فعالیت معدنکاری مناسب نیست.

ردایی با اظهار این که معدن از دوره سوم شورای شهر ثبت شده است و همکاران شوراهای قبلی جلوی فعالیت آن را گرفته بودند، گفت: متأسفانه مردم مرزن آباد مظلوم واقع شدند.

رئیس شورای شهر مرزن آباد با بیان این شهر به شهر اکسیژ معروف بود، گفت: به دلیل فعالیت‌های معدنکاری این شهر به شهر گرد وخاک تبدیل شده است.

وی شمار معادن فعال در حاشیه وحریم شهری را ۱۲ واحد ذکر کرد و گفت: هیچ عایدی از معدن به شهر نمی‌رسد.

ردایی به فعالیت ۱۰ باشگاه ورزشی در شهر مرزن آباد اشاره و اضافه کرد: به توجه به شمار بالای ورزشکاران، راه اندازی اداره ورزش مستقل در شهر و بخش مرزن آباد الزامی به نظر می‌رسد.

رئیس شورای شهر مرزن آباد پایین و اندک بودن محدوده شهری را از مشکلات شهر مرزن آباد بیان کرد و گفت: افزایش محدوده شهری الزامی بوده زیرا ۶۰ درصد محدوده شهری خارج از بافت است.

ردایی ترافیک را مهمترین معضل شهر مرزن آباد عنوان کرد وگفت: ترافیک سنگین سبب می‌شود تا بومی‌های منطقه در ایام پایان هفته و تعطیلات گرفتار شوند و برای خروج از شهر با مشکل روبرو شوند.

وی اعتبار موردنیاز برای تملک چهار واحد مغازه را ۵۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 6090223

دیگر خبرها

  • از اجرای ۱۲۰ پروژه تا افتتاح یک باغ بانوان طی دو ماه آینده در منطقه ۵ شیراز
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • محدوده شهری مرزن آباد اندک است/ شهر اکسیژن در محاصره معادن
  • آتش‌سوزی بزرگ در کارخانه مبل شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده