Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست دانشگاه آزاد واحد آزادشهر گفت: امسال همایش‌هایی با موضوع "سواد رسانه" و " اخلاق رسانه" در این دانشگاه برگزار می‌شود. ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از آزادشهر, محمد مهدی نادری, عصر امروز در دیدار با اصحاب رسانه در دانشگاه آزاد واحد آزادشهر اظهار داشت: با توجه به اهمیت رسانه و سواد رسانه‌ای, در نظر داریم در سال 97 ,همایش‌هایی با موضوع "سواد رسانه " و " اخلاق رسانه" برگزار کنیم و نخستین همایش در دانشگاه در سال جاری با همین موضوع خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دانشگاه آزاد واحد آزادشهر, پایگاه بزرگ برای اصحاب رسانه خواهد بود, در صورتی که در جهت اهداف نظام جمهوری اسلامی باشد و واقعیت ها بیان شود.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد آزادشهر تصریح کرد: همان‌طور که شما اصحاب رسانه, مایل نیستید دانشگاه و من به عنوان مسئول دانشگاه, امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه را در راستای یک حزب, گروه و تشکل سیاسی خاص صرف کنم, من هم انتظار دارم خبرنگاران در راستای توسعه اهداف نظام جمهوری اسلامی و توقع حق و بجای مردم قلم‌فرسایی کنند.

نادری تاکید کرد: اصحاب رسانه و خبرنگاران, سخت‌ترین رسالت و وظیفه را در جامعه دارند و می‌توانند با انجام رسالت واقعی خود, امین‌ترین و صادق‌ترین فرد و شغل در جامعه محسوب می‌شوند.

رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهر افزایش می‌یابد

وی یادآور شد: بزرگترین آسیبی که در جامعه وجود دارد و دانشگاه‌ها باید به آن توجه ویژه و جدی داشته باشند, عدم سواد رسانه‌ای است.

سرپرست دانشگاه آزاد واحد آزادشهر گفت: در سال جاری تلاش داریم تا رشته های موجود در دانشگاه را افزایش دهیم و رویکرد ما در این حوزه, رشته‌هایی است که در دانشگاه‌های استان و شهرهای استان نباشد.

نادری اظهار کرد: نخستین اولویت ما در افزایش رشته‌ها, اضافه کردن رشته مددکاری اجتماعی به این دانشگاه است و سعی ما این است که رشته‌هایی که متناسب با بازار کار و اشتغالزایی دانشجویان بعد از فارغ التحصیلی باشد, را به دانشگاه اضافه کنیم.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سلسله نشست‌های علمی و تخصصی با موضوع «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت توسط کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور برگزار می‌شود.

در این‌نشست مریم مونسی استاد دانشگاه و عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا (س) حضور دارند و به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نشست «سواد بصری در مد و لباس» فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ برگزار و به صورت مجازی از طریق این پیوند پخش می‌شود.

کد خبر 6093817 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • کیفیت رشته‌های پیراپزشکی ضامن سلامتی جامعه است
  • تعداد شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه آزاد اصفهان به ۳۰۰ شرکت می‌رسد/ ۲۰ مجله فناوری با درجه ممتاز داریم
  • تجربه آموزش‌های ترکیبی در مسیر پیشرفت و هوشمندسازی را ادامه می‌دهیم
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
  • همایش روانشناسی در دانشگاه آزاد قم برگزار شد
  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت