Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-29@07:50:03 GMT

اتوبوس بدون مسافر در محور گرمسار - تهران واژگون شد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۶۷۴۵

اتوبوس بدون مسافر در محور گرمسار - تهران واژگون شد

سرهنگ حسن خسروجردی در گفت و گو با ایرنا با بیان این که این حادثه خسارت جانی نداشت، افزود : این اتوبوس از مهران به‌سوی تربت‌ حیدریه در حرکت بود به علت ناتوانی راننده 35 ساله آن در کنترل خودرو به دلیل لغزندگی محور یاد شده واژگون شد.
وی با اشاره به واژگونی روز گذشته مینی بوس حامل مسافران هندی با یک کشته و شماری مصدوم در محور گرمسار - آرادان ،اظهارداشت : با توجه به لغزندگی جاده ها رانندگان قوانین مقررات رانندگی را رعایت و اگر قادر به رانندگی در شرایط نامساعد جوی نیستند، استراحت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خسروجردی با اشاره به بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی استان از بامداد امروز ، تصریح کرد : مشکل خاصی از نظر تردد وجود ندارد و ‌اکنون در محور شاهرود - گرگان(توسکستان)، فولاد محله - مهدی‌شهر شاهد بارش برف و سایر محورها با بارش باران مواجه هستیم.
وی ادامه داد: در محورهای کوهستانی استان مه گرفتگی وجود دارد که لازم است رانندگان قبل از حرکت تجهیزات گرمایشی خودرو را بازرسی و در اولین جایگاه سوخت‌گیری را انجام دهند.
سالانه بیش از 15 میلیون مسافر از محورهای ارتباطی سمنان عبور می کنند.
واژگونی خودرو یکی از چالشهای جدی محورهای ارتباطی این استان است. سمنان بیش از پنج هزار کیلومتر جاده دارد.
7339/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 اتوبوس بارش باران بارش برف و باران فولاد محورهای مواصلاتی استان موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۶۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از خبرگزاری شهاب فلسطین، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت گزارش داد که خودروی حاییم بیتون وزیر آموزش و پرورش رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی واژگون شده و پدر او در این حادثه به شدت آسیب دیده است.

روز جمعه نیز خودرو ایتمار بن گویر وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی در شهر رمله واژگون شد و او برای مداوا به بیمارستان هداسا عین کارم در قدس انتقال داده شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی استخوان دنده بن گویر در این سانحه شکسته است و او باید یک شب دیگر در بیمارستان بستری بماند.

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در پایتخت از چهارشنبه
  • خودرو یک وزیر صهیونیست دیگر واژگون شد
  • بازگشایی راه‌های ارتباطی ۳۵۰ روستای سیل‌زده در خراسان جنوبی
  • محورهای مواصلاتی،متحمل بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • بارش ۲ برابری در کرمان و سیلابی شدن شرق استان بدون تلفات