Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا در این گزارش می خوانیم:
برخی شهروندان بجنوردی از دریافت دلبخواهی کرایه تاکسی از سوی برخی رانندگان گلایه مند هستند این درحالی است که در سال جدید هنوز افزایش نرخ کرایه تاکسی مصوب نشده است. افرادی که بارها با چنین رانندگانی برخورد داشته اند خواهان پیگیری مسئولان و برخورد با متخلفان هستند.
تاکسی مترهای خاموش
یکی از شهروندان می گوید: تاکنون کرایه های متفاوتی برای رفت و آمد در یک مسیر مشخص در شهر پرداخت کرده ام و این تفاوت قیمت ها در نرخ کرایه تاکسی بسیارتامل برانگیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«هدایتی» با اشاره به این که برخی رانندگان از تاکسی متر استفاده نمی کنند و به دلخواه از مسافران کرایه دریافت می کنند، می افزاید: بی نظمی در دریافت کرایه تاکسی به حدی شده است که گاهی اوقات ترجیح می دهم با وجود مشغله کاری پیاده رفت و آمد کنم.
وی از مسئولان مربوطه می خواهد از رانندگان بخواهند طبق نرخ مصوب سال قبل از مسافران کرایه دریافت کنند.
وی بیان می کند: برخی شهروندانی که با دریافت کرایه اضافه از سوی رانندگان مواجه می شوند به دلیل مشغله کاری و کمبود وقت نمی توانند اعتراض خود را به متولیان مربوطه برسانند.
یکی دیگر از شهروندان می گوید: زمانی که به رانندگان درخصوص اضافه دریافتی اعتراض می کنیم بعضی از آن ها با لحنی نامناسب می گویند نرخ همین است و باید پرداخت کنید. برخی از آن ها هم به بهانه نداشتن پول خرد از پرداخت باقی مانده کرایه خودداری می کنند.
«ساکنی» می افزاید: چنان چه نرخ مصوبی برای پرداخت کرایه تاکسی وجود داشته باشد مسافران هم سرگردان نمی شوند و طبق تعرفه مشخص شده کرایه پرداخت می کنند.
یکی دیگر از شهروندان با اشاره به این که از منزل مسکونی اش تا باباامان حدود 11 هزار تومان کرایه پرداخت کرده است، می گوید: قبل از عید برای این مسیرحدود 9 هزار تومان کرایه پرداخت کرده بودم اما در سال جدید با افزایش نرخ کرایه مواجه شدم.
وی می افزاید: در همان زمان که قصد داشتم تاکسی بگیرم هریک نرخ جداگانه ای اعلام می کردند و با یکدیگر هماهنگ نبودند.
شهروندی دیگر می گوید: در روزهای اخیر برای تردد در یک مسیر مشخص نرخ های مختلفی پرداخت می کنم که جای تعجب دارد.
«نوری» می افزاید: مسئولان مربوطه باید بر فعالیت های ناوگان حمل و نقل درون شهری نظارت داشته باشند تا بلبشوی افزایش قیمت ها در این حوزه برطرف شود.
« بابازاده» شهروندی دیگر است که می گوید: از میدان شهدای گمنام تا گلستان شهر 5 هزار تومان کرایه پرداخت کردم، این در حالی است که از خیابان امیریه تا گلستان شهر که مسافت طولانی تر است نیز 5 هزار تومان کرایه پرداخت کردم.
وی با ابراز ناراحتی از شرایط موجود در دریافت کرایه تاکسی از سوی برخی رانندگان خواستار توجه مسئولان می شود و ادامه می دهد: در هنگام برگشت از این مسیر راننده دیگری 4 هزار و 500 تومان کرایه دریافت کرد و همین اختلاف قیمت در کرایه نشان از بی نظمی دارد که باید سامان دهی شود.
در همین حال، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری بجنورد با توجه به این که در سال 97 هیچ گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی به تصویب نرسیده است، می گوید: تازمانی که نرخ مصوب نشده باشد رانندگان نمی توانند کرایه اضافه از مسافران دریافت کنند.
«حمیدی» می افزاید: چنان چه شهروندان با افزایش نرخ کرایه تاکسی مواجه شدند حتما کد تاکسی را به سازمان تاکسیرانی اعلام کنند.
«شافعی» سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بجنورد با اشاره به این که نرخ کرایه تاکسی در سال جدید افزایش نیافته است، می گوید: نرخ پیشنهادی را به شورای شهر اعلام کرده ایم و منتظر هستیم در صحن علنی شورا به تصویب برسد.
وی می افزاید: چنان چه شهروندان از دریافت کرایه اضافه شکایتی داشته باشند می توانند به ما مراجعه کنند تا پیگیری های لازم در این خصوص انجام شود.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 افزایش قیمت تاکسی خراسان شمالی شهرداری معاون حمل و نقل و ترافیک موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی ارز دیجیتال ارزش های دهه 60 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۶۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • ◄ کرایه رانندگان کامیون در جیب انبارداران/ نقش انبارها در فقر کامیونداران
  • حال ناخوش رانندگان تاکسی در گرگان
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند