Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@05:57:30 GMT

نمایشگاه آثار خوشنویسی در مشهد

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۷۳۵۴

به گزارش خبرگزاری صداوسيما مرکز خراسان رضوی، این نمایشگاه خوشنویسی با عنوان "دلشدگان" با 38 اثر هنری هنرمندان مشهدی در مراسمی در نگارخانه رضوان مشهد گشایش یافت.

در مراسم آغار به کار این نمایشگاه تعدادی از هنرمندان و استادان خوشنویسی و تذهیب حضور داشتند.

علاقمندان می توانند برای بازدید از این نمایشگاه تا پنجشنبه 6 اردیبشهت در ساعات 9تا12و 17تا20 به نگارخانه رضوان مشهد واقع در کوهسنکی 17مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست گروه خوشنويس و تذهیب کار گفت:هنر تذهیب و خوشنویسی دو هنر مکمل یکدیگرند.

رویا شهرکی افزود: قدمت هنر تذهیب به زمان هخامنشیان برمی گردد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۷۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی فرهنگسرای اخلاق، نمایشگاه انفرادی نقاشی با عنوان «آرامش در سکوت» که شامل آثار مهسا خان‌احمدی است، از جمعه هفتم اردیبهشت در نگارخانه کلک خیال برپا می‌شود.

مهسا خان‌احمدی متولد ۱۳۶۳ و کارشناس رشته تصویرسازی و فارغ‌التحصیل کاردانی رشته گرافیک دانشگاه جامع علمی کاربردی است که از سال ۸۰ تاکنون در فعالیت‌ها و مسابقات هنری شرکت کرده است. وی از کودکی از نعمت شنوایی و تکلم بی‌بهره بوده ولی امروز با افتخار به عنوان جوان برتر ایرانی بر سکوی افتخار ایستاده است. وی موفقیت‌های بسیاری در کارنامه فعالیت‌های هنری خود دارد از جمله حضور در مسابقات بین‌المللی فنی و حرفه‌ای افراد دارای معلولیت (ابیلمپیک) که مهسا خان‌احمدی به عنوان نماینده ایران در آن شرکت کرد. همچنین شرکت در بیش از ۸۰ نمایشگاه گروهی و انفرادی در شهرها و کشورهای محتلف از جمله بیست و هفتمین دوره مسابقات نقاشی ناشنوایان جهانی در میلان ایتالیا و دریافت لوح تقدیر و شرکت در هجدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از جمله فعالیت‌های خان‌احمدی است.

در این نمایشگاه ۲۱ اثر هنری در ابعاد متفاوت با موضوع تعالی انسانی و تکنیک رنگ روغن و اکرلیک به نمایش گذاشته شده است.

«آرامش در سکوت» ۷ اردیبهشت ساعت ۱۶ افتتاح و به مدت یک هفته از ساعت ۹ تا ۲۰ در نگارخانه کلک خیال آماده بازدید علاقمندان است. نگارخانه کلک خیال در فرهنگسرای اخلاق واقع در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب پارک گلزار، طبقه دوم واقع است.

کد خبر 6088374

دیگر خبرها

  • نمایشگاه «در ستایش سعدی» به موزه خوشنویسی ایران می‌آید
  • «آرامش در سکوت» هنرمند ناشنوا برپا می‌شود
  • تعداد خوشنویسان بعد از انقلاب ۲۰ برابر افزایش یافت
  • سومین «ماه دوم» به لاله رسید/ اختصاص فروش به کودکان غزه
  • سومین نمایشگاه «ماه دوم» در نگارخانه لاله برگزار می شود
  • نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی دربهشهر
  • نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان در جهان اسلام برگزار می‌شود/ ساخت فیلمی با موضوع رضوی برای جشنواره فجر
  • سومین نمایشگاه آثار هنرمندان تجسمی برای حمایت از کودکان غزه
  • آمادگی میزبانی برای رویداد خوشنویسی جهان اسلام/ خبر خوب آقای مدیر
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود