Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-25@14:55:16 GMT

پنجعلی: لازم باشد برای مسلمان پادرمیانی می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۷۷۳۹۴

محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند الجزیره را شکست بدهد.

به گزارش شریان نیوز،محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: پرسپولیس می‌تواند الجزیره را شکست بدهد.

به گزارش خبر ورزشی، محمد پنجعلی، پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد شرایط پرسپولیس در قرعه مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2018 به ما گفت: «قرعه نسبتاً خوبی برای پرسپولیس رقم خورده که با توجه به آن، این تیم می‌تواند با کسب پیروزی مقابل الجزیره امارات، به دور بعدی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الجزیره در مرحله گروهی تیم خوبی نشان داد اما فکر نمی‌کنم بتواند مقابل پرسپولیس حرفی برای گفتن داشته باشد به خصوص که بازی برگشت در تهران و مقابل چشم هواداران خودمان انجام می‌شود.»

او اضافه کرد: «پرسپولیس چند هفته‌ای است به اندازه قبل، شاداب بازی نمی‌کند که این موضوع را می‌توان به مسائل مختلفی از جمله خستگی شدید بازیکنان ربط داد اما همین که در همه بازی‌هایش به پیروزی می‌رسد و با اقتدار قهرمان لیگ شد و از گروه خودش صعود کرد، نشان می‌دهد این تیم همیشه قدرتمند است. آرزو می‌کنم پرسپولیس با ادامه همین روند، کارش را به پیش ببرد.»

پنجعلی در نهایت گفت: «تیم‌های فوتبال مثل یک خانواده هستند و در هر خانواده‌ای ممکن است مشکلاتی به وجود بیاید اما نباید راز خانواده را به بیرون برد. ممکن است بین کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس اختلافاتی به وجود آمده باشد اما تا وقتی که ما ندانیم قضیه چیست، نمی‌توانیم حرفی بزنیم. در مورد ماجرای محسن مسلمان، واقعاً نمی‌دانیم چه اتفاقی افتاده که نیمکت‌نشین شده و حتماً برانکو بهتر موضوع را می‌داند اما اگر لازم به پادرمیانی باشد، حتماً این کار را انجام خواهیم داد.» 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، خبرنگار الجزیره گزارش داد که شمار پیکرهای شهدای فلسطینی که در گورهای دسته جمعی در بیمارستان ناصر در شهر خان یونس در جنوب نوار غزه کشف شدند با پیدا شدن 35 پیکر دیگر به 310 پیکر رسیدند.

پیش از این دفاع شهری  نوار غزه از وجود 3 گور دسته جمعی داخل دیوارهای بیمارستان ناصر در خان یونس خبر داده بود. تیم های دفاع شهری  غزه در جستجوی پیکرهای صدها شهید هستند که رژیم اشغالگر آنها را داخل بیمارستان ناصر اعدام کرده بود.


 

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت
  • تداوم حملات حزب‌الله لبنان به شمال فلسطین اشغالی
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • مسعود رجوی با پادرمیانی چه کسی از اعدام فرار کرد؟
  • موشک های ایران به اسرائیل برخورد کرد یا نه؟ | ببینید
  • شمار پیکرهای شهدای کشف شده در بیمارستان ناصر در غزه به 310 پیکر رسید
  • اطلاعات تازه الجزیره از حمله ایران به اسرائیل