Web Analytics Made Easy - Statcounter


دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی تصریح کرد که مقاومت نظامی و سیاسی اسرائیل را وادار کرد تا تجاوزکاری‌اش را متوقف کند.

به گزارش گروه بین‌الملل امتداد نیوز به نقل از المنار، سخنرانی سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان در همایش انتخاباتی حزب‌الله لبنان در منطقه صور-الزهرانی در جنوب لبنان شروع شد.

وی در ابتدای سخنان خود خطاب به «حاج سامی مسلمانی» پدر سه شهید لبنانی گفت: به شما می‌گویم که ای خانواده شهداء شما تاج سر لبنانی‌ها و اهل وفا هستید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن نصرالله، در ادامه تصریح کرد که مقاومت نظامی و سیاسی، اسرائیل را مجبور به توقف تجاوز کرد.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت: هدف از این همایش واضح است و آن حمایت مردمی و سیاسی از فهرست “الأمل و الوفاء” در منطقه صور و الزهرانی است.

نصرالله گفت: شهر صور شهری است که فتنه نتوانست درون آن راه پیدا کند و اهالی این شهر در خانه‌های خود برای آوارگان فلسطینی گشودند.

وی اظهار داشت: شهر صور شهری است که در سال ۱۹۸۲ میلادی در مقابل اشغالگران مقاومت کرد و اولین عملیات استشهادی که ابهت رژیم صهیونیستی را شکست و منجر به شکست آن شد، در این شهر انجام شد.

دبیرکل حزب الله گفت: ما در شهر صور با نیروهای مقاوم، رزمندگان، مجروحان و اسرای آزاد شده گرد هم آمده‌ایم. ما در سالروز جنگ رژیم صهیونیستی علیه لبنان در بهار سال 1996 میلادی که از 11 آوریل (23 فروردین 1375) با حمله به مقر نظامی حزب الله در منطقه “حاره حریک” آغاز شد، گرد هم آمده‌ایم.

نصرالله اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در نتیجه ناتوانی‌های خود در سال 1996، به هدف قراردادن غیرنظامیان روی آورد و جنایات بی‌شماری را مرتکب شد.
دبیرکل حزب الله گفت: توافق آوریل سال 1996 میلادی دستاورد بزرگی برای مقاومت بود، زیرا توانست غیرنظامیان را از جنگ دور کند.

وی افزود: فرزندان امام موسی صدر از جنبش امل و حزب الله همان کسانی هستند که مفهوم مقاومت را توسعه دادند.

نصرالله گفت: سید عبدالحسین شرف الدین از دولت لبنان می‌خواست که دولت لبنان وارد جنوب شود، سپس امام موسی صدر آمد و راه وی را کامل کرد.

دبیرکل حزب الله اظهار داشت: جنوب و اهل جنوب از سال ۱۹۴۸ میلادی منتظر دولت بودند تا اینکه امام موسی صدر آمد و مقاومت را تاسیس کرد.

وی گفت: قبل از سال ۲۰۰۶ میلادی، مقاومت درخواست داشت که دولت و ارتش برای محافظت از جنوب لبنان در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی به این منطقه بروند. در سال ۲۰۰۶ مقاومت، ارتش را به مرزها آورد، زیرا دولت آماده اعزام ارتش به مرزها نبود و بعد از جنگ سال ۲۰۰۶ ورود ارتش به مرزها، یک خواسته بین‌المللی بود.

دبیرکل حزب الله در ادامه اظهار داشت: جرم ما این است که برای دفاع از سرزمین و حاکمیت‌مان سلاح حمل کردیم.

وی افزود: مقاومتی که آرزوی شرف الدین و امام موسی صدر بود، امروز به یک قدرت واقعی تبدیل شده و دشمن صهیونیستی از آن بسیار حساب می‌برد.

نصرالله گفت: به امام موسی صدر می‌گویم، مقاومتی که تو تاسیس کردی، ای آقا و پیشوای من، قدرت، تکنولوژی، و موشک‌هایی دارد که می‌تواند هر هدفی را اسرائیل هدف قرار دهد.

وی تاکید کرد که مقاومت با فداکاری‌های عظیمی به دست آمده و نمی‌توانیم از آن دست برداریم، مقاومت به معنای کرامت و عزت ما است.

در حال تکمیل …

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۷۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد

امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در دیدار با سید هاشم صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در بیروت گفت که اگر حزب الله نبود، رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می‌داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، امین انصاری، دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در سفر به بیروت با سید هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر در این دیدار اظهار داشت: اگر حزب الله نبود، رژیم صهیونیستی بخش اعظمی از خاک لبنان را مورد تجاوز قرار می‌داد و در صورت پیروزی، این اتفاق به قدرت یافتن اسرائیل منتهی می‌شد. در حالی که امروز رسوایی شکست رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه در برابر حزب الله موجب تضعیف جایگاه این رژیم در منطقه و امیدواری نیروهای انتفاضه در فلسطین شده است.

امین انصاری گفت: حزب الله با نیّات الهی و خالصانه و بر اساس مبانی اسلامی و شیعی تشکیل شده و باید توجه داشت که فعالیت‌های آن صرفاً نظامی نیست. امروزه حزب الله فعالیت‌های فرهنگی گسترده‌ای در لبنان انجام می‌دهد و هزاران نفر را با تفکر اسلامی و انقلابی پرورش داده و مانعی جدی برای تبلیغ و جذب گروه‌های تکفیری شده است. یکی از شعارهای انقلاب اسلامی نیز حمایت از مستضعفان و آزادی خواهان جهان در برابر مستکبران بوده و این شعارها و آرمان‌ها محدود به مردم ایران نیست.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر افزود اجتماع نیروهای مخلص و فداکار لبنان زیر خیمه حزب الله و تبعیت آنان از سید حسن نصرالله که او هم خود را تابع فرامین ولی فقیه می‌داند، موجب وحدت، انسجام و اقتدار آنان شده است و اگر حزب الله نبود، این ظرفیت‌ها به اندازه کنونی به ثمر نمی‌رسید.

انصاری در ادامه به تبیین حقوق بشر آمریکایی و نام‌گذاری هفته حقوق بشر آمریکایی توسط مقام معظم رهبری پرداخت و گزارشی از اقدامات سازمان جوانان حقوق بشر در حوزه حقوق بشر آمریکایی را ارائه کرد.

در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان ضمن اشاره به جنایات آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی سخنان راهبردی و ارزشمندی داشتند و ایشان پیشنهاداتی ارائه دادند که مورد توجه و استقبال انصاری دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر قرار گرفت.

انصاری پیش از دیدار با رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان با دکتر مجتبی امانی سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان و حجت الاسلام و المسلمین سید کمیل باقرزاده رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان دیدار و گفت‌وگو کرده بود.

صفی الدین: عملیات «وعده صادق» ایران اتفاق بزرگی است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حزب الله لبنان پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • حزب الله لبنان یک پایگاه اسرائیل را درهم کوبید
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • ۷۱۹ حمله حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی در یک ماه
  • پاسخ پرقدرت حزب الله به رژیم صهیونیستی و بحران در اتاق جنگ اسرائیل
  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • حزب‌الله لبنان نظامیان صهیونیست و یک تانک مرکاوا را هدف قرار داد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد